مطالب مرتبط:
چهارشنبه آخرین مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس در طرح تبلیغات پاکیزه است
فهرست سراسری نامزدهای جامعه روحانیت در انتخابات مجلس خبرگان
ستاد انتخابات یا تالار عروسی؟ / بدرقه عجیب و وعده های باورنکردنی برخی از نامزدهای مجلس دوازدهم
فقط در این 9 استان انتخابات مجلس خبرگان رهبری رقابتی است + ببینید
انتخابات مجلس رقابتی نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 16:202024-02-17سياسي

ارائه خدمات دیجیتال به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس


سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری پیام رسان های بومی اقدام به ارائه خدمات دیجیتال به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده است.

- سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری پیام رسان های بومی اقدام به ارائه خدمات دیجیتال به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام که با هدف تحقق عدالت انتخاباتی و ایجاد فرصت های برابر تبلیغاتی انجام می شود، شامل 10 خدمت متنوع است که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر با تخفیفات ویژه ارائه می شوند.

پیام رسان هایی که به نامزدهای این دوره انتخابات مجلس، خدمات دیجیتال تبلیغاتی ارائه می دهند، عبارت از ایتا، بله، سروش پلاس، گپ، آی گپ و روبیکا است.

خدمات رایگان پیام رسان ها برای نامزدهای انتخابات مجلس، شامل نشان ویژه(تیک آبی)، معرفی در صفحه ویژه انتخابات، پخش زنده و اتاق گفتگوی صوتی است.

خدمات یاده شده در سکوهای روبیکا و گپ به طور کامل ارائه می شوند، اما در سایر سکوها، امکان ارائه برخی از آنها مانند پخش زنده و اتاق گفتگوی صوتی وجود ندارد.

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، پیام رسان های ایرانی به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، خدمات تبلیغاتی گوناگونی را در قالب شش بسته ارائه می دهند.


برچسب ها: انتخابات مجلس - انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - پیام رسان ها - سازمان فناوری اطلاعات - پیام رسان - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دیجیتال به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

ارائه خدمات دیجیتال به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس