مطالب مرتبط:
ماموریت حقوقی به دستگاه های انتظامی و امنیتی برای برخورد با تبلیغات زودهنگام/ تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در فضای مجازی
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در فضای مجازی
رییس دادگستری البرز: شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در فضای مجازی تشکیل شد
حادثه شهادت 5 سرباز در کرمان بباید بررسی شود
لوایح عوارضی کرمان در انتظار بررسی بدون چالش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 15:102024-01-22سياسي

نشست بررسی تخلفات انتخاباتی رسانه ها و فضای مجازی در کرمان برگزار شد


ظهر امروز دوم بهمن ماه نشست رسانه های استان با موضوع تخلفات انتخاباتی با حضور نماینده دادستان مرکز استان و جمعی از اصحاب رسانه کرمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان ظهر امروز دوم بهمن ماه نشست رسانه های استان با موضوع تخلفات انتخاباتی با حضور نماینده دادستان مرکز استان و جمعی از اصحاب رسانه کرمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

مجید دانشی، نماینده دادستان در این جلسه با بیان اینکه دستگاه قضا بیشتر به دنبال پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی و شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده که یکی از کمیته های آن مربوط به فضای مجازی و رسانه هاست و نهادهای امنیتی فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی را رصد می کنند.

دادیار شعبه پنج دادستانی کرمان افزود: اگر در فضای مجازی یا رسانه ها مطلبی منتشر شود که خلاف قانون باشد، عدم آگاهی از قانون از سوی مجرم پذیرفته نیست و حتی بازنشر این محتوای مجرمانه در گروه ها و کانال های فضای مجازی نیز جرم است و مدیران این گروه ها باید متوجه این امر بوده و از انتشار و بازنشر محتوای مجرمانه جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه جرائم انتخاباتی حوزه رسانه ها در یک قانون خاص نیست و مجموعه قوانینی که در این ارتباط وجود دارد ا


برچسب ها: انتخاباتی - تخلفات انتخاباتی - نماینده دادستان - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فضای مجازی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - کرمان
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی تخلفات انتخاباتی رسانه ها و فضای مجازی در کرمان برگزار شد

نشست بررسی تخلفات انتخاباتی رسانه ها و فضای مجازی در کرمان برگزار شد