مطالب مرتبط:
معاون وزیر کشور: جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است
ظریف: سیاست عاقلانه ای توسط جبهه مقاومت اتخاذ شده/ اسراییل و آمریکا در غزه شکست خورده اند/ مردم فلسطین با یک «انتخاب» مواجه نبودند، با یک «اضطرار» مواجه بودند
جدیت جبهه مقاومت درباره یک معادله
اتلتیکو مادرید در آستانه جذب قرضی گابریل پائولیستا، مدافع والنسیا
اذعان صهیونیست ها به ناتوانی نبرد در چند جبهه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 21:252024-01-30سياسي

جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است


معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه ایران و سوریه در حمایت از جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم تروریستی و کودک کش صهیونیستی، - معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه ایران و سوریه در حمایت از جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم تروریستی و کودک کش صهیونیستی، متحد و یکپارچه عمل می کنند، گفت: جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید میراحمدی در دیدار با حمود صباغ رییس مجلس سوریه و رییس دفتر شورای عالی امنیت ملی این کشور در دمشق، با تشریح توافق ها و محورهای همکاری های امنیتی ـ پلیسی اظهار کرد: دوکشور در منطقه و جهان اسلام از موقعیت ژئوپلیتیکی بسیارمهمی برخوردارند.

معاون وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران با یادآوری توطئه های آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ضداستعماری واستکباری ایران، افزود: این انقلاب، برای آمریکا غیر قابل تحمل بود و از آن زمان تاکنون دست به توطئه های گوناگون زده است.

میراحمدی با اشاره به تحریک صدام و ایجاد جنگ تحمیلی علیه مردم ایران، ادامه داد: در آن شرایط سخت، سوریه به ریاست مرحوم حافظ اسد، تنها کشور عربی بود که درکنار ما بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت و مسئولان جمهوری اسلامی نیز متقابلا در تمام صحنه ها وسختی ها کنار مردم و دولت سوریه بوده اند که نقطه اوج آن مقابله با ترو


برچسب ها: جبهه مقاومت - وزیر کشور - مقاومت - ایران و سوریه - معاون امنیتی - کشور - ایران
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است

جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است