مطالب مرتبط:
اینترنت و ضعف های زیرساختی مردم را کلافه کرده / از طرفی قیمت اینترنت را افزایش می دهند، از طرفی خدماتی هم ارائه نداده اند؛ مردم خود را با کشور های همسایه مقایسه می کنند / بیش از چهار بار سوال از وزیر ارتباطات رای آورد، اما مجلس ملاحظات خود را داشت
آوردن مردم پای صندوق های رای بزرگترین جهاد است
رای 75 درصد روس ها به ریاست جمهوری دوباره پوتین
رای 75 درصد روس ها به ریاست جمهوری دوباره پوتین
نتایج یک نظر سنجی در روسیه : 75 درصد مردم به پوتین رای می دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 15:402024-02-11سياسي

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، انتخابات 11 اسفند را وعده گاه ملت دانست و یادآور شد: علاوه بر اینکه خودمان پای صندوق های رای حاضر می شویم، - باید از اطرافیان نیز دعوت کنیم، زیرا هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود.

سردار عباس بایرامی امروز، 22 بهمن در مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان لنگرود، با بیان اینکه همه انقلاب ها برای پیروزی به سه مولفه ایدئولوژی، رهبری و مردم نیاز دارند، اظهار کرد: انقلاب امام خمینی(ره) اسلامی بود؛ در واقع امام ندای اسلام گرایی را در عصری سر داد که خیلی از غربی ها به پایان دین باور داشتند.

وی با اشاره به تعبیر اندیشمندان غربی، انقلاب امام را نه تنها احیاگر اسلام، بلکه احیاگر همه ادیان الهی دانست و افزود: اسلام مد نظر امام، اسلام ناب محمدی(ص) بود.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، شخصیت امام را یکی از مولفه های مهم انقلاب دانست و تاکید کرد: منشا انقلاب اسلامی ایران در سال 57 توسط یک رهبر عالم و عادل و فقیه و سیاستمدار و زاهد رقم خورد که شخصیتی بی نظیر و معنوی داشت و لذا شخصیت شناسی امام برای شناخت انقلاب اسلامی ضروری است.

بایرامی، امام خمینی(ره) را مبدا انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: امام شناسی بسیار مهم است و لذا مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح و شایسته ای


برچسب ها: اسلام - انقلاب - رییس سازمان - امام - سالگرد پیروزی انقلاب - پای صندوق های رای - قدرتمند
آخرین اخبار سرویس:

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود

هر رای ما موجب قدرتمند تر شدن نظام می شود