مطالب مرتبط:
افتتاح 6 پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان بیجار به مناسبت دهه مبارک فجر
بخشودگی جرایم تسهیلات خرد در بانک ملت به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی
433 جلد کتاب دفاع مقدس دهه فجر در استان خراسان جنوبی توزیع می شود
برپایی میز خدمت مخابراتی به مناسبت دهه فجر در شهرستان فریدن
افتتاح 504 توزیع برق همزمان با دهه فجر در زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 19:252024-02-04سياسي

توزیع 12 سری جهیزیه و 700 بسته تحصیلی به مناسبت دهه فجر در آمل


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: برنامه های اوقاف مازندران در دهه فجر با اجرای طرح قرار دوازدهم همراه با توزیع 12 سری جهیزیه و 700 بسته تحصیلی در امامزاده ابراهیم(ع) آمل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین ویدئوکنفرانس طرح قرار دوازدهم در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل افزود: این مرحله از قرار دوازدهم با توجه به هم زمانی و تقارن با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی باشور و توان مضاعف همکاران و همراهی هیات امنای این امامزاده برگزار شد و تعداد 700 بسته تحصیلی و 12 سری جهیزیه برای نوعروسان، توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با اشاره به اینکه قرار دوازدهم برای نهادینه سازی یاد امام زمان(عج) و نیکوکاری در جامعه است، گفت: هزینه های این بسته ها از محل کمک های خیرین و همچنین بخشی نیز از محل درآمد موقوفات استان و بقاع متبرکه تامین شده است.

حجت الاسلام قربانی در پایان اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد افزایش کمی وکیفی بسته های معیشتی در قالب طرح قرار دوازدهم خواهیم بود.


برچسب ها: اداره کل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - اداره کل اوقاف - مازندران - امور خیریه - معاون فرهنگی - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 سری جهیزیه و 700 بسته تحصیلی به مناسبت دهه فجر در آمل

توزیع 12 سری جهیزیه و 700 بسته تحصیلی به مناسبت دهه فجر در آمل