مطالب مرتبط:
جزییات خرابکاری و انفجار خط لوله گاز در بروجن و استان فارس
انفجار وحشتناک خط سراسری گاز در 2 استان چهارمحال و بختیاری و فارس + فیلم
جزییات انفجار خط سراسری گاز در استان های چهارمحال و بختیاری و فارس
انفجار خط لوله سراسری/ گاز صنایع و ادارات این استان ها قطع شد
انفجار لوله گاز در فارس| آخرین خبرها از تلفات انفجار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-14سياسي

عزیزی: انفجار در خط لوله گاز استان فارس اقدام کوری بوده است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انفجار در خط لوله گاز در استان فارس را، اقدامی کور خواند و گفت: دشمنان می خواهند انتقام ناتوانی شان را از مردم ایران بگیرند.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انفجار در خط لوله گاز در استان فارس را، اقدامی کور خواند و گفت: دشمنان می خواهند انتقام ناتوانی شان را از مردم ایران بگیرند.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به اقدام خرابکارانه و انفجار در خط لوله گاز بروجن گفت: این اقدام کوری است که جریان ها و گروه های وابسته به ضد انقلاب انجام دادند اما قطعا هیچ اثری بر روی مسائل اقتصادی و امنیتی ما ندارد.

وی اضافه کرد: این اقدام خرابکارانه و کور توسط افرادی که تنها شعار حمایت از مردم می دهند اما با اقداماتشان به دنبال قطع ارائه خدمات رسانی به مردم و آسیب رسانی هستند تا جایی که می خواهند گاز مردم را قطع کنند تا مشکلاتی برای مردم به وجود آید.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان ما علی رغم ادعایشان که برای مردم کار می کنند، علیه مردم اقداماتی را انجام می دهند که در نهایت هم اقدام کوری بوده و خدشه ای به تاسیسات ما وارد نکرده است و البته که اثری هم ندارد.


برچسب ها: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی - رییس کمیسیون امنیت ملی - اقدام - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون امنیت ملی - اقدام خرابکارانه - لوله گاز
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: انفجار در خط لوله گاز استان فارس اقدام کوری بوده است

عزیزی: انفجار در خط لوله گاز استان فارس اقدام کوری بوده است