مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:002024-01-22سياسي

60 درصد فرهنگیان معترض به رتبه بندی در قزوین ارتقای رتبه گرفتند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اعتراض 60 درصد فرهنگیان قزوینی به رتبه شان رسیدگی و به افزایش رتبه منتهی شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اعتراض 60 درصد فرهنگیان قزوینی به رتبه شان رسیدگی و به افزایش رتبه منتهی شد.

نقی سیاهکالی مرادی صبح دوشنبه دوم بهمن در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل با مدیران و رؤسای نواحی و مناطق استا قزوین با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات از چندین جهت حائز اهمیت است و این حضور جلوی سوءاستفاده دشمن را خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: دانش آموز باید به این دانش برسد که انتخابات به لحاظ اعتقادی یک امر واجب شرعی است و از بُعد جهانی یکی از بهترین اشکال مردم سالاری است.

آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب در میان میدان بوده و یکی از اساسی ترین پایه های برگزاری انتخابات، نظام تعلیم و تربیت بوده لذا باید باید تمامی امکانات در راستای اجرای هرچه بهتر انتخابات به کار گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص افزایش مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: یکی از گروه های هدف ما رأی اولی ها هستند که در این راستا باید کار فرهنگی انجام دهیم و یکی از پیشنهادات بنده این است که از آنان به عنوان عوامل اجرایی صندوق های رأی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد فرهنگیان معترض به رتبه بندی در قزوین ارتقای رتبه گرفتند

60 درصد فرهنگیان معترض به رتبه بندی در قزوین ارتقای رتبه گرفتند