مطالب مرتبط:
علت تعطیلی شبکه منوتو چیست؟ + جزییات
علت تعطیلی شبکه منوتو چیست؟ + جزییات
تعطیلی ادارات زنجان فردا پنجشنبه 12 بهمن 1402
تعطیلی ادارات تهران فردا پنجشنبه 12 بهمن 1402؟
واکنش رییس صداوسیما به تعطیلی شبکه منوتو+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 08:402024-02-01اقتصادي

تعطیلی یک کارگاه ساختمانی ناایمن در چابهار


رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یک شرکت ساختمانی در چابهار به علت ناایمن بودن، تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ محمد ذاکر شیخ زاده اظهار داشت: کارگاه ساختمانی شرکت تعاونی مسکن مقاوم سازان ژرف نصر چابهار در اجرای ماده 105 قانون کار و به دستور مقام قضایی تعطیل شد.

وی افزود: بر اساس ماده 105 قانون کار، هرگاه در حین بازرسی، به تشخیص بازرس کار یا کارشناس بهداشت حرفه ای احتمال وقوع حادثه و یا بروز خطر در کارگاه داده شود، بازرس کار یا کارشناس بهداشت حرفه ای مکلف هستند مراتب را فوراً و کتباً به کارفرما یا نماینده او و نیز به رییس مستقیم خود اطلاع دهند.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: تبصره یک این ماده قانونی اضافه می کند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، حسب مورد گزارش بازرسان کار و کارشناسان بهداشت حرفه ای از دادسرای عمومی محل و در صورت عدم تشکیل دادسرا از دادگاه عمومی محل تقاضا خواهند کرد فوراً قرار تعطیل و لاک و مهر تمام یا قسمتی از کارگاه را صادر کند و دادستان بلافاصله نسبت به صدور قرار اقدام و قرار مذکور پس از ابلا


برچسب ها: رفاه اجتماعی - سیستان و بلوچستان - کارگاه ساختمانی - بهداشت حرفه ای - اداره - بازرس - ساختمانی
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک کارگاه ساختمانی ناایمن در چابهار

تعطیلی یک کارگاه ساختمانی ناایمن در چابهار