مطالب مرتبط:
وزیر دفاع ترکیه: موضع ما در قبال غزه و دریای سرخ مشخص است
لحظه ای که سخنرانی بایدن توسط معترضان جنگ غزه قطع شد | ببینید
نقطه آغاز جنگ چین و آمریکا کجاست؟
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: جنگ غزه را متوقف نمی کنیم
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: جنگ در غزه متوقف نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 12:152024-01-25بين الملل

استقبال انصارالله از موضع چین در قبال توقف جنگ غزه


عضو شورای عالی سیاسی یمن از موضع چین در قبال تحولات منطقه، دعوت آن به توقف جنگ میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه و هشدار این کشور نسبت به توسعه دامنه جنگ و غیرقابل کنترل بودن آن استقبال کرد.

- عضو شورای عالی سیاسی یمن از موضع چین در قبال تحولات منطقه، دعوت آن به توقف جنگ میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه و هشدار این کشور نسبت به توسعه دامنه جنگ و غیرقابل کنترل بودن آن استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: ما از اظهارات سخنگوی وزارت خارجه چین درخصوص توقف جنگ غزه در اسرع وقت برای ممانعت از توسعه دامنه درگیری و غیرقابل کنترل بودن آن استقبال می کنیم.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی تصریح کرد: ما مجددا تاکید می کنیم که عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب با آنچه چین مطرح کرده است، مطابقت دارد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: آمریکا و انگلیس به جای توجه به خواسته جهانی برای توقف تجاوزات علیه غزه و لغو محاصره اعمال شده از آن، از رژیم اشغالگر در تداوم کشتار و جنایت هایش علیه مردم غزه با سلاح، گرسنگی و در دسترس نبودن دارو حمایت می کنند.


برچسب ها: عضو شورای عالی سیاسی یمن - شورای عالی سیاسی یمن - شورای عالی - استقبال - محمد علی الحوثی - رژیم صهیونیستی - مقاومت فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

استقبال انصارالله از موضع چین در قبال توقف جنگ غزه

استقبال انصارالله از موضع چین در قبال توقف جنگ غزه