مطالب مرتبط:
بیشترین تخلفات انتخاباتی نامزدهای استان بوشهر چه بوده است؟
فیلم | سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان بوشهر
بیش از 50 هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در استان بوشهر افتتاح شد
«رفتارهای خلاف شئون اداری» و «تبعیض» در صدر گزارش های مربوط به تخلفات اداری
برای فعالان اقتصادی استان سمنان خط ویژه در بورس ایجاد می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 12:402024-02-12سياسي

تبلیغات خارج از موعد در صدر تخلفات انتخاباتی استان بوشهر


متأسفانه بیشترین تخلف و جرم انتخاباتی مشاهده شده در فضای مجازی مربوط به تبلیغات خارج از موعد قانونی است که با اطلاع یا بدون اطلاع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب هواداری یا پویش های خاص اتفاق افتاده است.

- رییس پلیس فتای استان بوشهر: متأسفانه بیشترین تخلف و جرم انتخاباتی مشاهده شده در فضای مجازی مربوط به تبلیغات خارج از موعد قانونی است که با اطلاع یا بدون اطلاع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب هواداری یا پویش های خاص اتفاق افتاده است.

رییس پلیس فتای استان بوشهر از درج و بازنشر محتوای تبلبغاتی خارج از مدت مقرر شده، به عنوان بیشترین مصداق ارتکاب تخلفات و جرایم انتخاباتی فضای مجازی در این ایام، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ مهدی قاسمی ظهر دوشنبه در جمعه خبرنگاران گفت: کارشناسان پلیس فتا بر حسب تکالیف قانونی خود به عنوان ضابطان قضایی به پایش فضای مجازی به صورت شبانه روزی با محوریت موضوعات انتخاباتی می پردازند.

وی اضافه کرد: در صورت رصد هرگونه مصادیق تخلف و جرم، با توجه به وضعیت موارد ارتکابی، اقدام متناسب تکمیلی اعم از معرفی به دستگاه قضا و سایر مراجع ذی صلاح را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی می کنند.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - انتخاباتی - نامزدهای انتخابات - مجلس شورای اسلامی - استان بوشهر - فضای مجازی
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات خارج از موعد در صدر تخلفات انتخاباتی استان بوشهر

تبلیغات خارج از موعد در صدر تخلفات انتخاباتی استان بوشهر