مطالب مرتبط:
نمایش سفال های پیش از تاریخ ویژه معلولان در نمایشگاه گردشگری تهران
بازدید استاندار فارس از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
حضور فعال شرکت بیمه سامان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 10:552024-02-14سياسي

بستر تبلیغات رسانه ای در نمایشگاه گردشگری تهران ضعیف شده است


فعالیت رسانه های حوزه گردشگری در نمایشگاه ضعیف و ضعیف تر شده است و بسیاری از این نشریات در سال های گذشته تقریبا نیمی از سالن نمایشگاه گردشگری را به خود اختصاص می دانند، - ایسنا/خراسان رضوی یک فعال گردشگری گفت: فعالیت رسانه های حوزه گردشگری در نمایشگاه ضعیف و ضعیف تر شده است و بسیاری از این نشریات در سال های گذشته تقریبا نیمی از سالن نمایشگاه گردشگری را به خود اختصاص می دانند، اما امسال غرفه های کم رنگی در این حوزه فعال هستند و بستر تبلیغات رسانه ای ضعیف شده است.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگر تهران اظهار کرد: امسال شاهد حضور غرفه هایی از 31 استان کشور، هتل ها، شرکت های خدمات مسافرتی، بوم گردی ها و ارائه ظرفیت های گردشگری 11کشور دعوت شده به نمایشگاه هفدهم هستیم.

وی اضافه کرد: حضور دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد، افتتاحیه نمایشگاه در سالن اجلاس سران و سخنان رییس جمهوری در افتتاحیه، اهمیت این رویداد را در حالی نشان می دهد که وزارت میراث فرهنگی با همکاری وزارت خارجه روادید ورود به ایران را از گردشگری 33 کشور برداشته و به قول دبیرکل سازمان گردشگری، لغو این روادید پیشرفتی بزرگ در راستای گشودن درهای ایران و رشد گردشگری است.


برچسب ها: نمایشگاه - گردشگری - گردشگر - نمایشگاه گردشگری - حوزه گردشگری - نمایشگاه گردشگری تهران - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

بستر تبلیغات رسانه ای در نمایشگاه گردشگری تهران ضعیف شده است

بستر تبلیغات رسانه ای در نمایشگاه گردشگری تهران ضعیف شده است