مطالب مرتبط:
انتقاد رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از برخی بداخلاقی نامزدهای انتخاباتی
کنعانی: جهان شاهد زوال و فروپاشی اخلاقی غرب است
کسل کننده ترین مبارزات انتخاباتی در آذربایجان/ راحت تر از همیشه!
کنعانی: مخاطب جهانی شاهد زوال و فروپاشی اخلاقی غرب است
تبیین دستاوردها تا توصیه های انتخاباتی به دانش آموزان فارس در زنگ انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 22:452024-01-31سياسي

نامزدهای انتخاباتی به اصول اخلاقی پایبند باشند


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید با پایبندی به اصول اخلاقی در مسیر معرفی اهداف خود تلاش کنند، گفت: مصوبات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بسیار مهم و لازم الاجراست.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید با پایبندی به اصول اخلاقی در مسیر معرفی اهداف خود تلاش کنند، گفت: مصوبات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بسیار مهم و لازم الاجراست.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز 11 بهمن ماه در ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی گیلان، با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان باید مسئولیت ها و وظایف خود را به بهترین صورت انجام دهند تا در راه شهیدان و امام شهیدان و اهداف آنان قرار گیرند.

وی با بیان اینکه امروز اولویت اصلی ما انتخابات است، افزود: لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخابات پرشور و دشمن شکن باید مد نظر قرار گیرد.

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مصوبات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بسیار مهم و لازم الاجراست، گفت: این ستاد با اقدامات پیشگیرانه و نه مقابله ای در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش می کند.


برچسب ها: انتخابات - نامزدهای انتخابات - پیشگیری از تخلفات - رییس کل دادگستری گیلان - انتخاباتی - ستاد پیشگیری - اصول اخلاقی
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی به اصول اخلاقی پایبند باشند

نامزدهای انتخاباتی به اصول اخلاقی پایبند باشند