مطالب مرتبط:
جشن انقلاب و آیین اختتامیه جوان پهلوان در باقرشهر برگزار شد 
جشن بزرگ انقلاب در دلیجان برگزار می شود
جشن روشنایی در روستای کوشک خلف مسجدسلیمان برگزار شد
جشن فارغ التحصیلی 80 دانشجو دانشگاه بین المللی چابهار برگزار شد
نماهنگ | نشان اقتدار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-09سياسي

جشن «امید و اقتدار» در قم برگزار می شود


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: جشن امید و اقتدار به مناسبت چهل وپنجمین فجر انقلاب، 21 بهمن ماه در محله پردیسان قم برگزار می شود.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: جشن امید و اقتدار به مناسبت چهل وپنجمین فجر انقلاب، 21 بهمن ماه در محله پردیسان قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عطاءالله جباری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم با اشاره به حضور کاروان قرآنی انقلاب با محوریت بقاع متبرکه در مساجد و محله های مختلف استان قم، اظهار کرد: بر این اساس جشن امید و اقتدار با حضور کاروان قرآنی حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) در پردیسان تدارک دیده شده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، وی افزود: این مراسم جشن، 21 بهمن ماه و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی(ره) منطقه پردیسان برگزار می شود که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین برادران همراه است.

اجرای برنامه توسط کاروان قرآنی انقلاب آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) شامل مدیحه سرایی، برگزاری مسابقات مختلف و اهدای جایزه به برگزیدگان، بخش بعدی این جشن را تشکیل می دهد.


برچسب ها: اداره کل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - اداره کل اوقاف - امور خیریه - معاون فرهنگی - اداره کل - استان قم
آخرین اخبار سرویس:

جشن «امید و اقتدار» در قم برگزار می شود

جشن «امید و اقتدار» در قم برگزار می شود