مطالب مرتبط:
کنترل کیفیت آب شرب استان همدان در 14 آزمایشگاه
استخدام کارشناس کنترل کیفیت و آزمایشگاه در شهرک صنعتی صفادشت تهران
استخدام کارشناس آزمایشگاه در آزمایشگاه کهن پی پارس در تهران
کنترل کیفیت آب آشامیدنی همدان در 14 آزمایشگاه
افتتاح جشنواره «شهر شهدا» در پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 22:152024-02-05اقتصادي

آزمایشگاه میکروبیولوژی آب در رامهرمز افتتاح شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: اولین آزمایشگاه میکروبیولوژی آب شهرستان رامهرمز با اعتبار بیش از 13میلیارد ریال راه اندازی شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: اولین آزمایشگاه میکروبیولوژی آب شهرستان رامهرمز با اعتبار بیش از 13میلیارد ریال راه اندازی شد.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت دهه فجر و با هزینه بیش از 13میلیارد ریال آزمایشگاه میکروبیولوژی آب شهرستان رامهرمز، با هدف پایش روزانه میکروبی آب شرب منابع، مخازن و شبکه توزیع، میزان کلر باقی مانده، PH و کدورت آب شهر رامهرمز و روستاهای تحت پوشش و برخی از شهرهای همجوار نظیر هفتکل و رامشیر افتتاح و راه اندازی شده است و نقش به سزایی در حفظ سلامت و ارتقاء کیفی آب شرب این مناطق دارد.

وی افزود: کیفیت آب برای ما امری ضروری است و با توجه به حفظ سلامت جامعه احداث این آزمایشگاه در اولویت کاری شرکت آبفا خوزستان قرار گرفت.

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اهمیت بررسی سلامت آب در کوتاه ترین زمان بیان کرد: در گذشته برای اینکه کیفیت آب بررسی شود نمونه های آب را از این شهرستان به آزمایشگاه مرکزی استان منتقل می کردیم که همین فرآیند مدت زمانی را سپری می کرد اما با احداث این آزمایشگاه در شهرستان رامهرمز در


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب خوزستان - شهرستان رامهرمز - آزمایشگاه - رامهرمز - شرکت آب و فاضلاب - راه اندازی
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه میکروبیولوژی آب در رامهرمز افتتاح شد

آزمایشگاه میکروبیولوژی آب در رامهرمز افتتاح شد