مطالب مرتبط:
کشف 147 کیلوگرم حشیش از باند قاچاق موادمخدر در آبادان
کشف 147 کیلوگرم حشیش از باند قاچاق موادمخدر در آبادان
دستگیری باند 3 نفره سارقان اماکن خصوصی در تبریز
باند 6 نفره سارقان در شمال تهران منهدم شد
انهدام باند 6 نفره سارقان در شمال تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 20:102024-01-29اقتصادي

از کشف دپوی پوشاک قاچاق تا دستگیری باند سارقان موتورسیکلت


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف دپو 12 میلیارد پوشاک قاچاق، کشف 82 کیلو تریاک و دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت مشاهده می شود.

- ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف دپو 12 میلیارد پوشاک قاچاق، کشف 82 کیلو تریاک و دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت مشاهده می شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس امروز، 9 بهمن ماه از کشف انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در یکی از محله های شیراز خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گدشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات پلیسی از دپو پوشاک قاچاق در منزلی در یکی از محله های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

احمدرضا خرم افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند 10 هزار و 209 ثوب پوشاک خارجی قاچاق را کشف کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان فترس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 12 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها: باند سارقان موتورسیکلت - پوشاک قاچاق - پلیس امنیت اقتصادی - باند سارقان - مرکز اطلاع رسانی - قاچاق - موتورسیکلت
آخرین اخبار سرویس:

از کشف دپوی پوشاک قاچاق تا دستگیری باند سارقان موتورسیکلت

از کشف دپوی پوشاک قاچاق تا دستگیری باند سارقان موتورسیکلت