مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:252024-01-21سياسي

دادستانی سقز به موضوع عدم برگزاری جلسات شورای شهر این شهرستان ورود کرد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز پس از تعلل 40 روزه شورای اسلامی شهر سقز در برگزاری جلسات رسمی خواستار اعلام علت عدم برگزاری این جلسات شد و دستور فوری برگزاری جلسات شورای اسلامی سقز را صادر کرد.

- ایسنا/کردستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز پس از تعلل 40 روزه شورای اسلامی شهر سقز در برگزاری جلسات رسمی خواستار اعلام علت عدم برگزاری این جلسات شد و دستور فوری برگزاری جلسات شورای اسلامی سقز را صادر کرد.

پس از تعلل 40 روزه شورای اسلامی شهر سقز در برگزاری جلسات رسمی و رها کردن نامه ها و درخواست های مردمی و دولتی، این مساله ابعاد جدیدی پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، با وجود پیگیری رسانه های این شهرستان و درخواست 4 عضو شورا، رییس این نهاد و سایر اعضا از شفاف سازی در این خصوص خودداری کردند.

علیرضا رضاپور دادستان عمومی و انقلاب سقز به این موضوع ورود و طی مکاتبه ای ضمن هشدار، خواستار اعلام علت عدم برگزاری این جلسات شد و ادامه این روند را ترک فعل دانسته و خواستار فوری برگزاری جلسات شورای اسلامی سقز شد.

بلافاصله رییس شورای اسلامی سقز مقدمات برگزاری 3 جلسه متوالی را صادر کرد و در چند روز اخیر این جلسات با حضور اعضای شورای اسلامی سقز تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی سقز به موضوع عدم برگزاری جلسات شورای شهر این شهرستان ورود کرد

دادستانی سقز به موضوع عدم برگزاری جلسات شورای شهر این شهرستان ورود کرد