مطالب مرتبط:
بارش برف در اسالم - خلخال به 20 سانت رسیده است
بارش برف و احتمال وقوع بهمن در محورهای مازندران
بارش برف «کامو کاشان» را سفیدپوش کرد+ فیلم
بارش برف «کامو کاشان» را سفیدپوش کرد+ فیلم
این مناطق کشور منتظر بارش برف باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 21:352024-01-23اجتماعي

بارش برف در اسالم - خلخال به 20 سانت رسیده است


غلامعلی نیک فهم با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان، گفت: شاهد بارش شدید برف در دو محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال هستیم؛ - ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 20 سانت و در محور پونل - خلخال به 25 سانت رسیده است  مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 20 سانت و در محور پونل - خلخال به 25 سانت رسیده است، افزود: در هشت محور دیگر، بارش برف خفیف گزارش شده است.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: شاهد بارش شدید برف در دو محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 20 سانت و در محور پونل - خلخال به 25 سانت رسیده است، افزود: در هشت محور دیگر بارش برف خفیف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ارتفاع 10 سانتی برف در محور ماسال - گیلوان، تصریح کرد: ارتفاع برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، بلوردکان - خصیب دشت و فومن - ماسوله نیز به پنج سانت رسیده است.

نیک فهم از سفیدپوش شدن محورهای توتکابن - حشمت آباد، رودسر - لات محله، بهارستان - آقچای و شفت - امامزاده اسحاق - امامزاده ابراهیم خبر داد و گفت: بارش برف در محورهای بهارستان - آقچای، ب


برچسب ها: خلخال - محور - اسالم - راه های مواصلاتی - ارتفاع برف - مدیرکل راهداری - محور پونل
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در اسالم - خلخال به 20 سانت رسیده است

بارش برف در اسالم - خلخال به 20 سانت رسیده است