کاهش مشهود رقم تبلیغات در کانال های انتخاباتی صداوسیمادر پی انتقادها از رقم دریافتی توسط صداوسیما برای تبلیغ نامزدهای مجلس شورای اسلامی در کانال های انتخاباتی، این رقم ها به شکل قابل توجهی کاهش یافت. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در حالی که ایجاد فرصت های برابر تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی در صداوسیما از سوی متولیان شعاری اساسی تلقی می شود، قیمت های ابتدایی اعلام شده از سوی رسانه ملی خصوصا در حوزه تهران، صدای برخی رسانه ها و نامزدها را درآورد که معتقد بودند این رویکردِ صداوسیما با شعار فرصت برابر در تناقض است. بر اساس آخرین اعلام ها، 200 کانال انتخاباتی به تعداد حوزه های انتخابیه راه اندازی می شوند و در این مسیر ویدئوهای تبلیغاتی 20 دقیقه ای در بازه زمانی هفت روزه، پخش و بازپخش خواهند شد. مسلما این فرصت در حوزه های پُرنامزد کمتر است؛ تا جایی که ممکن است یک ویدئو در یک حوزه تنها دوبار بازپخش و در حوزه دیگر تا 20 مرتبه هم بازپخش شود. پیمان جبلی ـ رییس صداوسیما ـ تاکید کرده است: هزینه اعلامی، نسبتی با هزینه تمام شده ندارد و یک مبلغ حداقلی را در نظر گرفتیم و امیدواریم همه بتوانند استفاده کنند. گفته های رییس صداوسیما درباره دریافت حداقلی از نامزدها، از یک منظر کاملا درست است؛ چراکه اگر یکی از نامزدها بخواهد از فرصت فضای مجازی، پوستر و . برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |