مطالب مرتبط:
مراجعه مردم اصفهان برای اهدای خون 10 درصد رشد داشته است
میزان انطباق نمک موجود در نان مصرفی مردم با استاندارد، حدود 74 درصد است
فاصله میزان نمک نان مصرفی مشهدی ها با استاندارد حدود 74 درصد است
فاصله میزان نمک نان مصرفی مشهدی ها با استاندارد حدود 26 درصد است
پیشرفت احداث فاز زودهنگام انتقال آب دریای عمان به اصفهان بیش از 62 درصد شد/ اشتغالزایی 8 هزار نفری خط انتقال آب اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:452024-01-22اقتصادي

87 درصد بنزین اصفهان استاندارد یورو 4 دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، عبدالله گیتی منش در این باره گفت: به منظور حفاظت محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا و الزام قانونی هوای پاک، - عبدالله گیتی منش گفت: در 9 ماه امسال، 87 درصد بنزین موتور و 90 درصد نفت گاز مصرفی استان اصفهان با استاندارد یورو 4 توزیع شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، عبدالله گیتی منش در این باره گفت: به منظور حفاظت محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا و الزام قانونی هوای پاک، تأمین و توزیع بنزین و نفت گاز با استاندارد ملی و جهانی یورو 4 همواره در اولویت این منطقه قرار دارد.

وی تأکید کرد: بنزین موتور یورو 4 توزیع شده در منطقه، یک میلیارد و 873 میلیون و 521 هزار لیتر است که از طریق جایگاه های عرضه سوخت منطقه در اختیار هم استانی های عزیز قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان افزود: در 9 ماه امسال، 87 درصد بنزین موتور و 90 درصد نفت گاز مصرفی استان با استاندارد یورو 4 توزیع شده است.

گیتی منش بیان کرد: هم استانی های عزیز برای ارائه خدمات مطلوب تر از سوی این شرکت، می توانند نظرها، پیشنهاد ها و انتقاد های خود را با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان 09627 شرکت ملی پخش


برچسب ها: عبدالله گیتی منش - پخش فرآورده های نفتی - فرآورده های نفتی - استاندارد یورو 4 - حفاظت محیط زیست - استاندارد - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

87 درصد بنزین اصفهان استاندارد یورو 4 دارد

87 درصد بنزین اصفهان استاندارد یورو 4 دارد