مطالب مرتبط:
نمایندگان مجلس متعهد و دلسوز باشند، مسائل کشور حل می شود
نمایندگان مجلس به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند
نمایندگان کرمانشاه در اولین دوره مجلس شورای اسلامی چه کسانی بودند؟
نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلان مجلس: لایحه حجاب، اداره پادگانی کشور است/ در قرارداد جدید امنیت سایبری با روسیه، امنیت ملی ایران در نظر گرفته نشده/ از سال آینده 110 درصد از مردم مالیات اخذ می شود/ فیلترکنندگان خودشان فیلترشکن می فروشند
نامه مدیر مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه به نمایندگان مجلس درباره طرح بانکداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 17:552024-02-12سياسي

نمایندگان مجلس متعهد و دلسوز باشند، مسائل کشور حل می شود


نمایندگان مجلس اگر متعهد، متخصص و دلسوز باشند، با همگرایی دولت در صدد رفع مشکلات کشور برمی آیند و قطعا مسائل کشور به نفع مردم حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در همایش بانوان انقلابی قرچک که ظهر امروز در کانون فرهنگی تربیتی ملائک این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، متعلق به آحاد مردم است، مردمی که در همه صحنه ها و با وجود تمامی مشکلات و تبلیغات منفی دشمنان، پای کار نظام بوده اند و همواره ثابت کرده اند که برای حفظ نظام و آرمان های انقلاب حتی از جان خویش نیز دریغ نمی کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل به سادگی به نیامده و خون هزاران شهید، درخت انقلاب را آبیاری کرده است، مردم ایران اسلامی با حماسه حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که به آرمان های امام راحل و شهدا پایبند بوده و همواره مسیر آنان را ادامه می دهند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: امام راحل از همان ابتدای نهضت انقلابی خود به پشتوانه مردم، ماهیت و ذات آمریکا و رژیم کودک کش اسراییل را برای همگان نمایان ساخت و امروز به برکت انقلاب اسلامی همه دنیا به این واقعیت پی برده اند که آنان برای منافع خویش حتی به جان زنان و کودکان بیگناه نیز رحم نمی کنند.


برچسب ها: انقلاب - نمایندگان مجلس - انقلاب اسلامی - معاون پارلمانی رییس جمهور - به گزارش خبرگزاری فارس - مردم - مردم ایران
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس متعهد و دلسوز باشند، مسائل کشور حل می شود

نمایندگان مجلس متعهد و دلسوز باشند، مسائل کشور حل می شود