مطالب مرتبط:
وزیر صمت وعده داد/ ابلاغ دستورالعمل واردات خودرو از مناطق آزاد؛ بزودی
دستورالعمل واردات خودرو از مناطق آزاد بزودی ابلاغ می شود
آخرین اخبار از واردات خودرو از مناطق آزاد
آخرین اخبار از واردات خودرو از مناطق آزاد
بارش برف جاده کندوان را سفید پوش کرد/ تردد آزاد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 19:452024-02-02سياسي

تردد خودروها با پلاک مناطق آزاد در هرمزگان در هیات دولت مطرح می شود


تردد خودروها با پلاک مناطق آزاد در هرمزگان که از مطالبات نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان هم بود در هیات دولت مطرح و اجرایی می شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون اجرایی رییس جمهور گفت: تردد خودروها با پلاک مناطق آزاد در هرمزگان که از مطالبات نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان هم بود در هیات دولت مطرح و اجرایی می شود.

محسن منصوری عصر امروز (سیزدهم بهمن ماه) در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که به ریاست رییس جمهوری برگزار شد، طی ارائه گزارشی از دور دوم سفر رییس جمهور به استان هرمزگان اظهار کرد: 160 مصوبه جدید در این سفر به تصویب رسیده است که 15,557 میلیارد تومان اعتبار آن است.

وی در تشریح مصوبات استان در دور دوم سفر رییس جمهور، بیان کرد: پرداخت عوارض آلایندگی از صنایع غرب شهرستان پارسیان و تردد خودروهای پلاک دولتی همانند تاکسی و اتوبوس، آتش نشانی و سایر خدمات عمومی در هیات دولت مطرح می شود و در صورت تایید رییس جمهور روند قانونی اجرای آن به سرعت آغاز می شود.

وی بیان کرد: تکمیل کرویدور نوار ساحلی جنوب کشور، اجرای پروژه های محتلف آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی، تکمیل پروژه های ریلی، آبرسانی به روستاها و مجتمع های روستایی، تکمیل سدهای مختلف، تکمیل پل خلیح فارس، اختصاص 18 هزار میلیارد ریال برای طرح های حوزه آموزش و پرورش از مهمترین مصو


برچسب ها: هرمزگان - استان هرمزگان - تردد خودروها - نماینده ولی فقیه در استان - رییس جمهور - نماینده ولی فقیه - مناطق آزاد
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروها با پلاک مناطق آزاد در هرمزگان در هیات دولت مطرح می شود

تردد خودروها با پلاک مناطق آزاد در هرمزگان در هیات دولت مطرح می شود