مطالب مرتبط:
فوری/خبر جدید از سهمیه بندی بنزین | افزایش سهمیه بنزین جدید در این استان
نصف شدن سهمیه بنزین این افراد + علت چیست؟ | قیمت بنزین گران می شود؟
سهمیه بنزین این افراد نصف شد | سهمیه بندی جدید بنزین اعلام شد
3 ماه سهمیه بنزین برخی از مردم حذف شد!
3 ماه سهمیه بنزین برخی از مردم حذف شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 12:352024-01-29اقتصادي

درخواست نماینده زاهدان از رییس جمهوری درباره کاهش سهمیه بنزین


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به کاهش سهمیه بنزین در استان سیستان و بلوچستان از رییس جمهور خواست تا دستوری برای لغو این مصوبه صادر کند.

- نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به کاهش سهمیه بنزین در استان سیستان و بلوچستان از رییس جمهور خواست تا دستوری برای لغو این مصوبه صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه 9 بهمن 1402 صحن مجلس در تذکری گفت: تصمیمی که دولت محترم راجع به کاهش سهمیه بنزین اتخاذ کرد، متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان که وسعت آن به اندازه چند استان کشور است، مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: تعداد زیادی از مردم استان سیستان و بلوچستان به خصوص جوانان به دلیل بیکاری مشغول مسافرکشی هستند؛ همچنین کسانی که شغلشان در روستاهاست و در شهر سکونت دارند فاصله های 100 الی 200 کیلومتر را باید رفت و آمد کنند و کاهش سوخت مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

این نماینده مجلس با بیان این که باید استان ها را متفاوت دید تا مشکلاتی برای مردم ایجاد نشود افزود: این تذکر جدی را به دولتمردان عزیز می دهم که آقای رییس جمهور دستور دهند و رسیدگی کنند.


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - نماینده مردم زاهدان - مجلس شورای اسلامی - سهمیه بنزین - کاهش سهمیه - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده زاهدان از رییس جمهوری درباره کاهش سهمیه بنزین

درخواست نماینده زاهدان از رییس جمهوری درباره کاهش سهمیه بنزین