مطالب مرتبط:
«رأی مردم» برای نظام جمهوری اسلامی ایران «حجت» است
تمدن سازی امام (ره) اقتدار و عزت ایران اسلامی را فراهم کرد
ولایت و نظام جمهوری اسلامی از نعمت های در دست ماست
دستیار رییس جمهور: 2 کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق دوست و برادر هستند
جمهوری اسلامی در حوزه نظامی به اقتدار کامل رسیده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 22:152024-02-01سياسي

دنیا قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است


امروز همه دنیا قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است و دشمنان در طول این 45 سال تمام توان خود را به کار گرفتند تا در مقابل نظام قرار گرفته و آن را ساقط کنند اما نتوانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سردار حسین دهقان، رییس بنیاد مستضعفان کشور شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای آسمانی ها در زواره، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در تبعیت و حمایت از امام راحل وضعیتی را ایجاد کردند که انقلاب اسلامی ایران نامیده شد.

وی با بیان اینکه دستاوردها و آنچه که امروزه انقلاب به بشریت عرضه کرده بسیار بزرگ و دارای اهمیت است، افزود: انقلاب پرورش دهنده فرزندان در دامان مادران و یک نهال بود که امروزه میوه های آن نهال و دستاوردهای آن را در عرصه های مختلف شاهد هستیم و دهه فجر فرصت برای کسانی است که دل در گروی انقلاب و امام دارند که عظمت انقلاب اسلامی را درک می کنند.

دهقان خاطرنشان کرد: در مسیر انقلاب یکی از موضوعاتی که همواره ارزش دارد، انجام عمل صالح است و این عمل صالح روی دوم ایمان بوده که ایمان باید محصول آن عمل صالح باشد همچنین همه آنچه که در معارف دینی آمده و برای ما اهمیت دارد، باید در راستای ولایت و امامت باشد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - انقلاب - جمهوری اسلامی - انقلاب اسلامی - اسلامی - رییس بنیاد مستضعفان کشور
آخرین اخبار سرویس:

دنیا قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است

دنیا قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است