مطالب مرتبط:
تخصیص قطره چکانی اعتبارات باعث توقف پروژه های حوزه راه سیستان وبلوچستان شده است/ضرورت ورود وزارت نیرو برای رفع معضل خشکسالی در این استان
رفع موانع بر سر راه تولیدات و صادرات کشاورزی/5 معدن فعال شدند
عراق؛ صادرات 103 میلیون بشکه ای نفت در ماه ژانویه
وزارت نفت کارگروه تخصصی برای رفع ناترازی انرژی تشکیل داد
سعودی ها صادرات نفت بیشتری را تغییر مسیر دادند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 14:152024-02-03اقتصادي

توقف صادرات نفت رفع شده است


معاون حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه توقف صادرات نفت که در گذشته وجود داشت رفع شده است گفت: کارهای بزرگی در پایانه های نفتی جزیره خارگ انجام شده و نواقصی که در گذشته وجود داشت برطرف شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه توقف صادرات نفت که در گذشته وجود داشت رفع شده است گفت: کارهای بزرگی در پایانه های نفتی جزیره خارگ انجام شده و نواقصی که در گذشته وجود داشت برطرف شده است.

محمد دهقان در بازدید از اسکله صادراتی شرقی و مخازن ذخیره سازی نفت خام در پایانه نفتی خارگ با بیان اینکه توقف صادرات نفت که در گذشته وجود داشت رفع شده است، گفت: در حال حاضر وضعیت فعال بوده و به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران کارهای بزرگی در حال انجام است.

معاون حقوقی رییس جمهور به فرسودگی برخی مخازن نفتی در گذشته اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که انجام دادیم مشاهده شد که این مخازن در حال تعمیرات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی به دستور رییس جمهور در ارتباط با رابطه بین معاونت حقوقی ریاست جمهوری و شرکت ملی نفت ایران و همچنین نظارت بر قراردادهای نفتی اشاره کرد و گفت: این دستور رییس جمهور باعث ایجاد انگیزه ای شد که همراه با دکتر خجسته مهر در خارگ بازدید داشته تا در تهران بتوانیم نگارش و تدوین متن را بر اس


برچسب ها: معاون حقوقی رییس جمهور - صادرات نفت - صادرات - گذشته - رییس جمهور - پایانه - نفتی
آخرین اخبار سرویس:

توقف صادرات نفت رفع شده است

توقف صادرات نفت رفع شده است