مطالب مرتبط:
150 کیلومتر راه روستایی رفسنجان نیازمند روکش است
تحویل 6 هزار و 460 واحد مسکن روستایی در همدان
مبلغ و زمان پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق روستایی اعلام شد
افتتاح پروژه های افزایش تولید و مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران/ افزایش تولید 150 هزار بشکه نفت و 28 میلیون متر مکعب گاز 
150 واحد تولیدی لرستان در دولت سیزدهم احیا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-07اقتصادي

150 هزار نفر در همدان عضو صندوق روستایی هستند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با بیان اینکه بیش از 150 هزار نفر در استان عضو این صندوق هستند گفت: بیش از 8 هزار و 200 نفر هم مستمری بگیر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حاتم شکری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در جهت گسترش عدالت اجتماعی صندوق راه اندازی شد اظهار کرد: کاهش مهاجرت از روستا به شهر، حفظ کرامت انسانی، کاهش فقر مطلق و .

از جمله اهداف این صندوق است.

  وی با اشاره به اینکه حق بیمه بودن سالیانه و پرداخت دوسوم آن از سوی دولت از مزایای مهم این صندوق است گفت: دومین صندوق بیمه ای بزرگ کشور در این دولت مردمی نقل و انتقال سوابق بیمه ای و بیمه تکمیلی برای مستمری بگیران را فراهم کرده است.

   مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با بیان اینکه در کشور بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر  عضو این صندوق هستند که یکصد و 80 هزار نفر هم مستمری می گیرند عنوان کرد: بیش از 150 هزار نفر در استان عضو این صندوق هستند و بیش از 8 هزار و 200 نفر هم مستمری بگیر هستند.

وی با بیان اینکه 52 درصد افراد هدف را توانستیم بیمه کنیم و جزو پنج استان برتر در این زمینه هستیم گفت: تمام افراد 18 تا 50 سال می توانند عضو این صندوق شوند و 33 هزار نفر از بی


برچسب ها: صندوق - بیمه اجتماعی - روستایی - اجتماعی - بیمه - روستاییان - روستا
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار نفر در همدان عضو صندوق روستایی هستند

150 هزار نفر در همدان عضو صندوق روستایی هستند