مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 12:052024-02-03سياسي

بازدید رییس جمهور از نمایشگاه دستاورد های فضایی کشور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز شنبه در بدو ورود به محل برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری فضایی از نمایشگاه آخرین دستاورد های صنعت فضایی کشور بازدید کرد و با توضیحات دست اندرکاران از جزییات آخرین توانمندی .

- رییس جمهور در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری فضایی کشور، از نمایشگاه توانمندی ها و آخرین دستاورد های فضایی کشور بازدید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز شنبه در بدو ورود به محل برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری فضایی از نمایشگاه آخرین دستاورد های صنعت فضایی کشور بازدید کرد و با توضیحات دست اندرکاران از جزییات آخرین توانمندی های فضایی کشور مطلع شد.

در این نمایشگاه آخرین فعالیت های حوزه فضایی و ماهواره ظفر 2، نمونه پروازی ماهواره ناهید 2 و نمونه پروازی بلوک انتقال مداری سامان 1 به عنوان آخرین دستاورد های حوزه فضایی کشور معرفی شدند.

بنابر این گزارش، در کمتر از یک هفته گذشته ماهواره مهدا و دو محموله فضایی توسط ماهواره بر سیمرغ در مدار 450 کیلومتر از سطح زمین قرار گرفتند.

این مدار بیضوی دارای کمینه ارتفاع 450 و بیشینه ارتفاع حدود 1100 کیلومتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس جمهور از نمایشگاه دستاورد های فضایی کشور

بازدید رییس جمهور از نمایشگاه دستاورد های فضایی کشور