مطالب مرتبط:
با طناب پوسیده این روان شناس ها؛ ته چاه «طلاق» نروید!
با طناب پوسیده این روان شناس ها، ته چاه طلاق نروید!
با طناب پوسیده روان شناس ها، ته چاه طلاق نروید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 11:302024-02-04بين الملل

بندبازی با طناب پوسیده


دولتمردان کاخ سفید و شخص بایدن در حالی این روزها، با چالش های داخلی و بیرونی بسیاری مواجه هستند که در اقدامی تروریستی نیروها و پایگاه های رسمی عراق و سوریه را هدف قرار دادند که چندین شهید و زخمی بر جای گذاشت.

- دولتمردان کاخ سفید و شخص بایدن در حالی این روزها، با چالش های داخلی و بیرونی بسیاری مواجه هستند که در اقدامی تروریستی نیروها و پایگاه های رسمی عراق و سوریه را هدف قرار دادند که چندین شهید و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که می خوانید سرمقاله روزنامه سیاست روز به قلم قاسم غفوری است: سران کاخ سفید و رسانه های غربی در رویکردی واحد و متحد در حالی برآن بوده اند تا از یک سو این حملات را اقدام علیه ایران و آنچه شبه نظامی های طرفدار ایران بنامند که اولا نیروهای مقاومت در عراق با فتوای مرجعیت دینی در برابر داعش ساخته آمریکا شکل گرفت و امروز در کنار ارتش نیروی رسمی عراق برای تامین امنیت این کشور است چنانکه در مراسم های سالگرد تاسیس این نیروها، مقامات رسمی سیاسی و نظامی عراق شرکت می کنند.

واکنش عراقی ها و محکوم کردن تجاوز آمریکا به نیروهای عراقی خود گواهی بر این مهم است که آمریکایی ها با ادعای نسبت دادن آنها به ایران نمی توانند آن را کتمان نمایند.


برچسب ها: کاخ سفید - شهید و زخمی - دولتمردان - نیروها - عراق - تروریستی - اقدام
آخرین اخبار سرویس:

بندبازی با طناب پوسیده

بندبازی با طناب پوسیده