مطالب مرتبط:
استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین حماسه تاریخ ایران است
یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است
22 بهمن، روز نمایش وحدت مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است
بیانیه سپاه به مناسبت 22 بهمن: بد خواهان نظام تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف گذاری کرده اند / ایران در 45 سالگی انقلاب، در عرصه های مختلف میان 20 کشور نخست دنیا قرار گرفته است
آمریکا از فراگیری مدل مردم سالاری دینی ترس دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 17:202024-02-10سياسي

مردم سالاری دینی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل مردم سالاری دینی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی حجت الاسلام مهدی اسدعلی زاده با اعلام این مطلب گفت: شکوه و عظمت دهه مبارکه فجر امسال در این است که مقارن با بعثت پیامیرگرامی اسلام شده است و در واقع انقلاب اسلامی ادامه راه پیامیر رحمت و منادی حق و عدالت است که با آمدنش ارزشهای دین مقدس اسلام در جامعه ساری و جاری شد.

این مقام مسئول افزود: انقلاب اسلامی که در سپیده دم 22 بهمن ماه سال 1357 در سرزمین ایران به رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) طلوع کرد و اعجاز بزرگ قرن را رقم زد و یکی از این برکات رهبری قدرتمند ایران اسلامی است که با رهنمودهای ارزشمند خود کشور را به سوی قطع وابستگی و خود اتکایی و خودکفایی در بسیاری از زمینه ها رسانده است.

وی ادامه داد: از دیگر برکات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مردم سالاری دینی و حق رای و انتخاب است و هر تصمیم بزرگ و تأثیرگذاری که در کشور گرفته می شود در سایه رأی و نظر مردم محقق می شود و شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی و اخلاقی است.

اسدعلی زاده اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی قوه قضاییه یک تشکیلات کاملا مستقلی است که بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی و اقتص


برچسب ها: اسلام - سازمان جهاد کشاورزی - مردم سالاری دینی - اسلامی - جمهوری اسلامی - انقلاب اسلامی - جهاد کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

مردم سالاری دینی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

مردم سالاری دینی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است