مطالب مرتبط:
تلاش برای آزادسازی 228 زندانی جرائم غیر عمد فارس در نیمه شعبان
تلاش برای تامین مالی پروژه های نیمه تمام
10 زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند
واریز عیدی نیمه شعبان / این افراد عیدی نیمه شعبان می گیرند
تخفیف رجا به مسافران با نام مبارک «مهدی» به مناسبت نیمه شعبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:352024-02-13سياسي

تلاش برای آزادسازی 228 زندانی جرائم غیر عمد فارس در نیمه شعبان


در نشست رییس کل دادگستری فارس و مدیرکل زندان های این استان با مدیرعامل ستاد دیه کشور بنا شد تا اقداماتی برای راه اندازی پویش «آزادشدگان یگانه منجی عالم» به منظور جلب کمک خیران برای آزادی 228 زندانی جرائم غیرعمد این استان در نیمه شعبان انجام شود.

- ایسنا/فارس در نشست رییس کل دادگستری فارس و مدیرکل زندان های این استان با مدیرعامل ستاد دیه کشور بنا شد تا اقداماتی برای راه اندازی پویش آزادشدگان یگانه منجی عالم به منظور جلب کمک خیران برای آزادی 228 زندانی جرائم غیرعمد این استان در نیمه شعبان انجام شود.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کشور به منظور دیدار با اعضای هیئت مدیره ستاد دیه استان فارس، دیدار با مدیرعامل و کارکنان این ستاد و بررسی عملکرد و اقدامات کلان ستاد دیه در راستای رسیدگی به امور زندانیان جرام غیرعمد امروز، 24 بهمن با استقبال رسمی مدیر کل زندان های فارس به شیراز سفر کرد.

در اولین برنامه این سفر، جلسه هیئت مدیره ستادیه استان فارس با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان کل فارس، مدیر کل زندان ها و رییس ستاد دیه استان در محل اداره کل زندان ها تشکیل شد.

در آغاز این نشست، مدیرکل زندان ها و رییس ستاد دیه فارس، این استان را از حیث داشتن زندانیان جرائم غیر عمد، با وجود نزدیک به هزار نفر ز


برچسب ها: مدیرعامل ستاد دیه کشور - رییس کل دادگستری فارس - زندانی جرائم غیرعمد - زندان - مدیرعامل - مدیرعامل ستاد دیه - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای آزادسازی 228 زندانی جرائم غیر عمد فارس در نیمه شعبان

تلاش برای آزادسازی 228 زندانی جرائم غیر عمد فارس در نیمه شعبان