مطالب مرتبط:
وضعیت ذخایر خونی مازندران قرمز شد
دشمن به دنبال کاهش قدرت مردم ایران به ویژه در سطح منطقه است
یخ زدگی سطح جاده های خراسان رضوی به دلیل کاهش دمای هوا
با این 2 اصل به جنگ غلظت چربی های خون بروید
خط تولید لوله خون گیری تحت خلا در خدابنده افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 13:502024-02-18پزشكي

کاهش سطح ذخایر خون در مازندران


مدیرکل انتقال خون مازندران از کاهش شدید سطح ذخایر خون در همه گروه های خونی در مازندران خبر داد و از مردم نیکوکار استان درخواست کرد تا با حضور در مراکز اهدای خون استان و اهدای یک واحد خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران از کاهش شدید سطح ذخایر خون در همه گروه های خونی در مازندران خبر داد و از مردم نیکوکار استان درخواست کرد تا با حضور در مراکز اهدای خون استان و اهدای یک واحد خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون مازندران، دکتر عبدالله محمدی فیروزجایی امروز اعلام کرد: طی دوهفته اخیر به دلیل سرد شدن هوا و کاهش مراجعه مردم به پایگاه های انتقال خون استان، ذخایر خون در تمامی گروه های خونی سیر نزولی یافته است و با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به گردشگر پذیری استان، وجود 47 مرکز درمانی، بیمارستان و همچنین حدود 14 هزار بیمار خاص، مصرف خون در مازندران زیاد است و ذخایر خون خیلی زود تنزل پیدا می کند.

دکتر محمدی فیروزجایی تاکید کرد: مراکز اهدای خون ساری، بابل و آمل در دو شیفت صبح و عصر و مراکز اهدای خون بهشهر، قائم شهر، تنکابن، نور، چالوس و رامسر از


برچسب ها: مازندران - مدیرکل انتقال خون مازندران - بیماران نیازمند - انتقال خون - ذخایر خون - مراکز اهدای خون - استان
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سطح ذخایر خون در مازندران

کاهش سطح ذخایر خون در مازندران