مطالب مرتبط:
کشف 30 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس و مرزبانان اردبیل
ناکامی سوداگر مرگ در انتقال 40 کیلو محموله تریاک
کشف انبار فیلترهای قاچاق خودرو در غرب تهران
مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه : در دهه فجر از کالاهای پر مصرف مشمول استاندارد اجباری و تشویقی در مراکز عرضه و فروش بازرسی انجام می شود
استخدام کارشناس بازرسی و نمونه برداری کالا در 4 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:552024-01-30حوادث

کشف 290 کیلو تریاک را در بازرسی از خودرو


مأموران انتظامی با استقرار در محور رابر - بافت موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر و در بازرسی از خودرو موفق شدند 290 کیلو و 650 گرم تریاک که در خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

- فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل 290 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی بخش رابر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی تریاک به وسیله یک دستگاه خودرو نیسان وانت مطلع و موضوع را به پلیس رابر اعلام کردند.

وی ادامه داد: در ادامه مأموران انتظامی با استقرار در محور رابر - بافت موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر و در بازرسی از خودرو موفق شدند 290 کیلو و 650 گرم تریاک که در خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید فروش و نگهداری مواد مخدر را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت


برچسب ها: خودرو - پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مأموران انتظامی - انتظامی - شناسایی - تریاک
آخرین اخبار سرویس:

کشف 290 کیلو تریاک را در بازرسی از خودرو

کشف 290 کیلو تریاک را در بازرسی از خودرو