مطالب مرتبط:
روز پر حادثه زنجانی ها با 2 حریق و یک ریزش ساختمان
وقوع 2 فقره حریق در جنگل های های نوشهر
وقوع 2 فقره حریق در جنگل های نوشهر/ آتش مهار شد
پیش بینی نرخ دلار/ احتمال ریزش قیمت دلار تا 51 هزار تومان
پیش بینی نرخ دلار/ احتمال ریزش قیمت دلار تا 51 هزار تومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 13:502024-02-11حوادث

2 حریق و یک ریزش ساختمان در زنجان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: صبح امروز، شرکت کیمیامنگنز و یک سوله موادغذایی را، حریق فرا گرفت که با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی خوشبختانه اطفاء شد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: صبح امروز، شرکت کیمیامنگنز و یک سوله موادغذایی را، حریق فرا گرفت که با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی خوشبختانه اطفاء شد.

مجید امیرفضلی در رابطه با آتش سوزی شرکت کیمیامنگنز، اظهار کرد: در ساعت 10:10 صبح امروز (22 بهمن ماه) حریق شرکت کیمیامنگنز واقع در سه راهی مهرآباد ماهنشان را فرا گرفت.

وی از اعزام 9 آتش نشان و سه خودرو عملیاتی به محل حادثه خبر داد و افزود: حریق گسترده بوده ولی خوشبختانه طی یک ساعت اطفاء شده است.

این مسئول در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه فعلا موردی از مصدومیت یا فوتی ناشی از حریق شرکت کیمیامنگنز گزارش نشده است، تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در رابطه با حریق یک سوله مواد غذای نیز تصریح کرد: این حریق در ساعت 10:35 صبح امروز رخ داده که یک اکیپ نیز برای اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شده اند.

امیرفضلی در رابطه با حادثه ریزش آوار نیز خاطرنشان کرد: همزمان با 2 حادثه آتش سوزی، حادثه ریزش آوار بر اثر گودبرداری در ز


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - آتش نشان - آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - صبح امروز - شهرداری زنجان
آخرین اخبار سرویس:

2 حریق و یک ریزش ساختمان در زنجان

2 حریق و یک ریزش ساختمان در زنجان