مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 12:552024-01-27اجتماعي

جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز در اراضی ملی ایلام


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: باید از ساخت وساز غیرمجاز توسط افراد سودجو در حریم اراضی ملی جلوگیری شود.

- علیرضا بیگلری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام، ظهر شنبه 7 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: جهت صیانت از عرصه های منابع طبیعی از هرگونه تعرض و ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری به عمل می آید.

وی افزود: پدیده ساخت و ساز غیرمجاز در حریم اراضی ملی اثرات نامطلوب زیست محیطی و تخریب سیمای منابع طبیعی را به دنبال دارد.

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام، ادامه داد: نباید اجازه داد ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی افراد سودجو و زمین خوار در اراضی ملی انجام شود.

 بیگلری خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش های واصله مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در پلاک 12، 13 و 14 شهرستان دهلران، بررسی های لازم به عمل آمده و تشکیل پرونده برای متخلفان در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: همچنین در بخش زرنه منطقه گاومهر از توابع شهرستان ایوان مساحت 6132 مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف و خلع ید شد.

وی تصریح کرد: در پی گشت زنی های نیروهای یگان حفاظت شهرستان دره شهر مقدار 2 تن چوب اکالیپتوس و یک دستگاه اره شارژی از قاچاقچیان هیزم کشف و ضبط شد، همچنین تعداد 4 باب کوره ذغال فعال در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز در اراضی ملی ایلام

جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز در اراضی ملی ایلام