مطالب مرتبط:
فیلم| دادخواهی امام جمعه کهگیلویه از «سد آبریز» نزد وزیر جهاد کشاورزی
مطالبه امام جمعه دهدشت از وزیر جهادکشاورزی
امام جمعه جیرفت: مدعیان غربی دمکراسی از انتخابات در ایران نگرانند
امام جمعه جیرفت: مدعیان غربی دموکراسی از انتخابات در ایران نگرانند
امام جمعه کاشان:ولایت فقیه ادامه ولایت ائمه اطهار (ع) است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-07سياسي

امام جمعه اصفهان: حفظ آبروی افراد ضمن تلاش برای مشارکت حداکثری از ضروریات است


امام جمعه اصفهان حضور و مشارکت مردم را امری مهم عنوان کرد و گفت: حفظ آبروی افراد ضمن تلاش برای مشارکت حداکثری از ضروریات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان در همایش هییت طراز انقلاب اسلامی ویژه توانمندسازی شورای هیئات مذهبی استان اصفهان که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان برگزارشد با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم اظهار داشت: حضرت در این روایت می فرماید فردی که کفّ نفس کرده و آبروی مردم را حفظ می کند، خدای متعال در قیامت لغزش های آن را می بخشد و فردی که خود را از غضب بر مردم نگاه دارد، غضب خداوند نیز شامل این فرد نمی شود.

وی افزود: این روایت به ویژه در زمان انتخابات به کار می آید هم چنان که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند وظایف خواص این است که مردم را روشن کنند.

  امام جمعه اصفهان با بیان اهمیت مسئله انتخابات و حفظ آبروی افراد گفت: در انتخابات علاوه بر روشنگری برای حضور مردم، باید افرادی که می خواهند برای نامزدها تبلیغ نمایند مراقب باشند علیه یکدیگر صحبت نکنند.

وی اضافه کرد: یکی از خصلت های بدی که در برخی از افراد وجود دارد، این است که برای آن که فرد کاندیدای مورد نظر خود را معرفی کنند شروع  به بدگویی از دیگران می کنند و


برچسب ها: امام جمعه اصفهان - اصفهان - مشارکت حداکثری - امام جمعه - اداره کل تبلیغات اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس - مشارکت
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: حفظ آبروی افراد ضمن تلاش برای مشارکت حداکثری از ضروریات است

امام جمعه اصفهان: حفظ آبروی افراد ضمن تلاش برای مشارکت حداکثری از ضروریات است