مطالب مرتبط:
بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از خط تولید فولاد اکسین خوزستان/مهندس نوشادی: کار کردن در فولاد اکسین افتخار است/مهندس محمدی: اولویت ما راه اندازی کارخانه فولادسازی است
بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید استان اردبیل پرداخت شد
استاندار گلستان: راه اندازی شهرک 6 هزار هکتاری میگو گمیشان اولویت است
خط کشتیرانی بندر کنگان - دمام عربستان راه اندازی می شود
افزایش دو برابری راه اندازی نیروگاه ها در دولت سیزدهم در مقایسه با دهه 90
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:502024-01-28اقتصادي

ضرورت کمک همگانی در راه اندازی چرخه تولید اردبیل


استاندار اردبیل با اشاره به اینکه توسعه استان اردبیل نیازمند تولید و ثروت های حاصله از آن است، گفت: کمک کنیم چرخ تولید در استان راه بیافتد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به اینکه توسعه استان اردبیل نیازمند تولید و ثروت های حاصله از آن است، گفت: کمک کنیم چرخ تولید در استان راه بیافتد.

سیدحامد عاملی، 8 بهمن در جمع خبرنگاران در محل استانداری اردبیل با اشاره به مطلب فوق افزود: وقتی زنجیره تولید در یک مجموعه تولیدی کامل شد، به شرایط سود دهی خواهد رسید.

وی ادامه داد: کارخانه نساجی سبلان پارچه با تکمیل زنجیره تولید میتواند به افزایش سود برسد و تولید پنبه در استان اردبیل تا تولید انواع محصولات نساجی و پوشاک در این واحد تولیدی میتواند برای استان ثروت آفرین باشد.

عاملی اظهار کرد: این کارخانه سرمایه و ثروت بزرگی برای استان و کشور است و ضرورت دارد همه ظرفیت مجموعه سبلان پارچه برای افزایش سرعت تولید فعال شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در این شرکت برنامه ریزی برای بازرگانی و فروش اهمیت دارد و همچنین وضعیت نامطلوب گذشته می تواند اصلاح شود تا شاهد تولید شایسته در این واحد صنعتی باشیم.

عاملی خاطرنشان کرد: مساعدت های لازم برای پرداخت تسهیلات بانکی جهت طرح توسعه و خرید قطعات از سوی بانک تجارت کشور انجام شده است.


برچسب ها: تولید - استان - اردبیل - استان اردبیل - استاندار اردبیل - استاندار - سبلان پارچه
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کمک همگانی در راه اندازی چرخه تولید اردبیل

ضرورت کمک همگانی در راه اندازی چرخه تولید اردبیل