مطالب مرتبط:
قاهره:کشور فلسطین باید در مرزهای 1967 تشکیل شود
اردوغان: به مبارزه خود تا زمان تشکیل کشور مستقل فلسطین ادامه می دهیم
ایجاد کشور فلسطینی بر اساس مرزهای 1967 قابل انجام نیست / عدم حمایت از اسراییل، تبعات سنگینی برای بایدن در انتخابات 2024 خواهد داشت/ ایران و آمریکا برای پرهیز از جنگ مستقیم، خطوط قرمز خود را برای یکدیگر مشخص کنند
نشست مشورتی مقامات 6 کشور عربی در ریاض درباره غزه و فلسطین
پنج کشور عربی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 20:102024-02-09بين الملل

کشور فلسطین باید در مرز های 1967 تشکیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ریاست جمهوری مصر امروز جمعه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که هر گونه تلاش برای کوچاندن اجباری مردم فلسطین از کشورشان، - ریاست جمهوری مصر با تأکید بر لزوم تشکیل کشور فلسطین در مرز های 1967 به پایتختی قدس شرقی، گفت که همیشه حامی آتش بس در غزه در سریعترین زمان ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ریاست جمهوری مصر امروز جمعه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که هر گونه تلاش برای کوچاندن اجباری مردم فلسطین از کشورشان، به شکست منتهی خواهد شد.

قاهره همچنین گفت که تنها راه حل بحران فلسطین، مبتنی بر راهکار دو دولتی و تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرز های 1967 به پایتختی قدس شرقی است.

خبرگزاری سما ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، موضع مصر همیشه مبتنی بر آتش بس در غزه در سریعترین زمان ممکن و حمایت از غیر نظامیانی است که با سخت ترین بحران انسانی روبرو هستند.

مصر درباره تلاش برای ورود کمک های انسانی به غزه هم تأکید کرد: از لحظه نخست، گذرگاه رفح را بدون هیچ قید و شریط باز کردیم و کمک های انسانی در حجم های بالا به غزه فرستادیم؛ هر چند که تداوم بمباران این گذرگاه از سوی اسراییل، مانع از ورود کمک ها می شد.


برچسب ها: فلسطین - ریاست جمهوری - خبرگزاری - آتش بس در غزه - پایتختی قدس - مردم فلسطین - کشور فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

کشور فلسطین باید در مرز های 1967 تشکیل شود

کشور فلسطین باید در مرز های 1967 تشکیل شود