مطالب مرتبط:
هشدار آمریکا به ایران درباره حمله تروریستی کرمان صحت دارد؟
هادی چوپان ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد! | آیا هادی چوپان برای همیشه از ایران رفت ؟ + جزییات و تصاویر
پیام آمریکا قبل از حادثه تروریستی کرمان؛واکنش یک مقام ایران
واکنش آمریکا به ادعای ارسال پیام به ایران درباره حادثه تروریستی کرمان/ اعلام توافق امنیتی جدید میان آمریکا و عراق/ افزایش شانس ترامپ برای معرفی به عنوان نامزد نهایی جمهوری خواهان/ ورود کشتی جنگی فرانسه به دریای سرخ
امیرعبداللهیان: کانال های دیپلماتیک برای تبادل پیام بین ایران و آمریکا باز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 08:502024-01-27بين الملل

اخطار خصوصی آمریکا به ایران؛ شاخه زیتون خشک شده


روزنامه «وال استریت ژورنال» به تازگی به نقل از چند مقام امریکایی مدعی شد ایالات متحده قبل از حادثه تروریستی در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در کرمان به ایران هشدار داده بود که داعش به دنبال اجرای عملیات در داخل خاک کشورمان است.

- روزنامه وال استریت ژورنال به تازگی به نقل از چند مقام امریکایی مدعی شد ایالات متحده قبل از حادثه تروریستی در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در کرمان به ایران هشدار داده بود که داعش به دنبال اجرای عملیات در داخل خاک کشورمان است.

بعد از طرح این ادعا، رسانه های منتسب یا نزدیک به واشنگتن به رمزگشایی از این ادعا پرداختند که یک خروجی مشترک داشت: اعتمادسازی .

اما سوال اینجاست که هر دو این ادعاها تا چه اندازه قابل توجه است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوز نیوز نوشت؛ شهادت نزدیک به 100 نفر از شهروندان کشورمان در دو انفجار انتحاری در چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در کرمان، رویدادی نبود که از سوی ایران بی پاسخ بماند؛ هرچند داعش خراسان مسئولیت یکی از مرگبارترین حمله های تروریستی به کشورمان را به عهده گرفت، اما از نخستین دقایق بعد از این عملیات انگشت اتهام مسئولان ایران به سوی آمریکا و رژیم اسراییل نشانه رفت.


برچسب ها: سالگرد شهادت سردار - شهادت سردار قاسم سلیمانی - سالگرد شهادت - سردار قاسم سلیمانی - وال استریت ژورنال - شهادت سردار - حادثه تروریستی
آخرین اخبار سرویس:

اخطار خصوصی آمریکا به ایران؛ شاخه زیتون خشک شده

اخطار خصوصی آمریکا به ایران؛ شاخه زیتون خشک شده