مطالب مرتبط:
فیلم| «فارس آینده» چیست و چه ویژگی هایی دارد
آغاز بررسی لایحه بودجه سال 1403 شهرداری از امروز/ سقف بودجه هفته آینده تصویب می شود
یک پیش بینی مهم درباره کاهش شدید قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
یک پیش بینی از آینده ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه
بمب پرسپولیس وارد تهران شد؛ جشن تا ساعات آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 17:472024-01-21سياسي

دهقانی: رویکرد علمی و فناورانه «فارس آینده» برای مخاطب جذاب خواهد بود


معاون علمی رییس جمهور امروز در آیین رونمایی از «فارس آینده» گفت سکوی جدید فارس با توجه به اینکه رویکردی فناورانه مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم شناختی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ظهر امروز  با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور و پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس از پلتفرم جدید فارس آینده   رونمایی شد.

در این مراسم، دهقانی با اشاره به تغییرات رسانه ها در سال های اخیر گفت: زمانی رسانه یک قالب استاندار داشت و محدود به روزنامه هایی بود که اخبار را منتشر می کردند و به دلیل محدودیت، این رسانه بود که مخاطب را تعیین می کرد، اما امروز با وجود اینکه در تولید محتوا به لحاظ کیفی و کمی، کم گذاشته نمی شود اما شاهد آنیم که یک مجموعه خبری کوچک با تعداد محتوای کمتر بازدید کنندگان بیشتری داشته و این حکایت از انتخاب رسانه توسط مخاطب دارد.

دهقانی با بیان اینکه امروز مخاطبین با وسعت انتخاب روبرو بوده و حق انتخاب اینکه چه محتوایی را ببینند، بخوانند و قبول کنند را دارند، گفت: برای نگه داشتن مخاطب امروزه رسانه ها بیشتر از فناوری استفاده می کنند و هوش مصنوعی و فناوری های شناختی دو بازوی مهم در این راستا هستند.


برچسب ها: معاون علمی رییس جمهور - خبرگزاری فارس - روح الله دهقانی فیروزآبادی - فارس - مدیرعامل خبرگزاری فارس - رسانه - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: رویکرد علمی و فناورانه «فارس آینده» برای مخاطب جذاب خواهد بود

دهقانی: رویکرد علمی و فناورانه «فارس آینده» برای مخاطب جذاب خواهد بود