مطالب مرتبط:
اتمام 66 پروژه در اولین سال اجرای طرح من شهردارم
برگزاری همایش پاسداشت فعالیت های حجت الاسلام الله وردی در کرمان + عکس
عیدی فجرانه یارانه ها به اتمام رسید؟
اتمام 66 پروژه در اولین سال اجرای طرح من شهردارم 
حجت اشرف زاده: با افتخار یک زباله جمع کن هستم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 15:202024-02-14فرهنگي

اتمام «حجت» با برخی ترانه هایش!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ ایران شامگاه روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه در چارچوب دومین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تازه ترین کنسرت خود را در میان استقبال قابل توجه مخاطبان در .

- تازه ترین کنسرت حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ در حالی در دومین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد که وی از اجرای برخی ترانه هایش برای آخرین بار در این اجرا خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ ایران شامگاه روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه در چارچوب دومین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تازه ترین کنسرت خود را در میان استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار وحدت تهران برگزار کرد.

این خواننده موسیقی پاپ که آثارش طی سال های اخیر با استقبال خوبی از مخاطبان مواجه شده است، در ابتدای این کنسرت بعد از خوش و بشی که با حاضران در سالن داشت، توضیح داد: بسیار خوشحال هستم که این فرصت برای من پیش آمد تا دوباره در کنار شما عزیزان به اجرای برنامه بپردازم.

واقعا احساس می کنم در کنار خانواده خودم حضور دارم و امیدوارم بتوانم به واسطه این حس و حال اجرای خوبی را تقدیم شما عزیزان کنم.


برچسب ها: خواننده موسیقی پاپ - موسیقی - برگزار - موسیقی پاپ - حجت اشرف زاده - برگزاری - خواننده
آخرین اخبار سرویس:

اتمام «حجت» با برخی ترانه هایش!

اتمام «حجت» با برخی ترانه هایش!