مطالب مرتبط:
سرمربی جدید پرسپولیس را مدیرعامل استقلال می آورد؟!/ بودجه خنده دار پرسپولیس برای جذب این سرمربیان معروف! / نیمکت سرخ در مناقصه مربیان بیکار و ارزان اروپا
طرح پرسپولیس برای جذب مهاجم استقلال؛ معاوضه با بازیکن جنجالی
آیا مدیرعامل استقلال سرمربی جدید پرسپولیس را می آورد؟!/ بودجه خنده دار پرسپولیس برای جذب این سرمربیان معروف! / نیمکت سرخ در مناقصه مربیان بیکار و ارزان اروپا
جذب این بازیکن در استقلال غیرممکن شد
واکنش مدیرعامل آلومینیوم به درخواست استقلال برای جذب 2 بازیکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 15:402024-01-21ورزشي

ماجرای جذب 5 بازیکن خارج از 2 لیست سرمربی استقلال چیست؟


برخی اسامی تایید شده درحالی در سبد خرید استقلال قرار دارند که نام آن ها در 2 لیست ارائه شده توسط سرمربی وجود نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر، 2 لیست نقل و انتقالاتی استقلال بر اساس درخواست سرمربی این تیم از مدیران باشگاه منتشر شد و اسامی موجود در این 2 لیست، واکنش های مختلفی را بین اهالی فوتبال درپی داشت.

هرچند با چند گزینه موجود در این 2 لیست مذاکراتی صورت گرفت و حتی برخی از آن ها مانند امیرحسین حسین زاده نیز رنگ و بوی جدی گرفت، با اینحال طی روزهای اخیر اسامی مطرح می شوند که در این 2 لیست وجود نداشتند اما به نظر می رسد تلاش هایی جدی برای جذب آن ها آغاز شده است.

پس از محمدحسین اسلامی که باشگاه ذوب آهن درخواست رسمی استقلال درمورد جذب این بازیکن را تایید می کند، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم نیز تمایل آبی ها برای جذب 2 بازیکن این تیم یعنی مهدی لیموچی و محمد مهدی لطفی ( به این ترتیب این سوال مطرح می شود که این 5 بازیکن چگونه خارج از 2 لیست جواد نکونام، در رادار استقلال قرار گرفته اند؟ سوال مهمتر اینکه؛ چه کسی یا چه کسانی از طرف استقلال با این بازیکنان صحبت کرده اند و قول پوشیدن پیراهن آبی در نیم فصل دوم را داده اند.


برچسب ها: استقلال - لیست - باشگاه - سرمربی - امیرحسین حسین زاده - اسامی - محمدحسین اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جذب 5 بازیکن خارج از 2 لیست سرمربی استقلال چیست؟

ماجرای جذب 5 بازیکن خارج از 2 لیست سرمربی استقلال چیست؟