سایت های فروشگاهی موفق ایران در 1402صنعت تجارت الکترونیک ایران در 8 سال گذشته شاهد رشد فوق العاده ای بوده است. خرید اینترنتی در بین طبقات مختلف جامعه محبوب تر شده است و وب سایت های فروشگاهی موفقی در زمینه های مختلف در حال فعالیت اند. طبق اطلاعات ارائه شده توسط رسانه E-Commerce Monitor، میانگین تراکنش های آنلاین در کل کشور نسبت به سال پیش حدود 25 درصد رشد داشته است. این نشان می دهد که مردم از خرید آنلاین از وب سایت های معتبر ایرانی استقبال می کنند. در ادامه با 9 وب سایت فروشگاهی ایران آشنا خواهید شد که بیشترین موفقیت را در سال 1402 به خودشان اختصاص داده اند. 1. دیجی کالا (Digikala) دیجی کالا، یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران است که مسیر ورود بسیاری از خرده فروشان را به دنیای تجارت الکترونیک باز کرده است. این وب سایت بیش از 85 درصد تجارت الکترونیک کشور را در اختیار دارد و ارزش آن بیش از 300 میلیون دلار تخمین زده می شود. همچنین، این وب سایت فروشگاهی با بیش از 1. 300. 000 بازدید در طول روز، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی خاورمیانه محسوب می شود. شروع فعالیت این فروشگاه با وسایل الکترونیکی و کامپیوتری بود، اما حالا چند سالی است که فروش انواع لوازم مورد نیاز مصرف کننده را در اختیار او قرار داده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |