مطالب مرتبط:
کاهش قیمت طلا و انواع سکه/ تک روی سکه طرح جدید!
کاهش قیمت دلار و سکه چه اثری در صندوق های طلا داشت؟
سه عامل افزایش قیمت طلا/ عرضه سکه های بانک مرکزی، حباب قیمت را کاهش می دهد
قیمت سکه و طلا امروز 20 بهمن 1402
قیمت سکه و طلا امروز جمعه 20 بهمن 1402/ جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 16:252024-02-09اقتصادي

کاهش قیمت طلا و انواع سکه


«بازار در هفته ای که گذشت، پس از نوسان افزایشی و کاهشی، در مجموع هفت دلار میانگین کاهش اونس جهانی طلا را داشتیم که در حال حاضر 2032 دلار آخرین نرخ ثبت شده برای آن است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش قیمت در بازار سکه و طلای داخلی خبر داد و گفت: به غیر از سکه های طرح جدید که به سبب افزایش تقاضا با رشد قیمت مواجه شد، سایر قطعات طلا کاهش 50 تا 200 هزار تومانی داشته و هم راستا با کاهش قیمت طلا در بازار های جهانی، بهای طلا در داخل نیز کاهشی شد.

  نادر بذرافشان، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، از روند نزولی قیمت ها در بازار خبر داد و اظهار کرد: بازار در هفته ای که گذشت، پس از نوسان افزایشی و کاهشی، در مجموع هفت دلار میانگین کاهش اونس جهانی طلا را داشتیم که در حال حاضر 2032 دلار آخرین نرخ ثبت شده برای آن است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در بازار های داخلی نیز جز برای سکه ی تمام جدید که به سبب ایجاد تقاضا بر روی آن، هفته را افزایشی به پایان رساند، برای سایر قطعات سکه و طلا شاهد کاهش قیمت بودیم و در مجموع شاهد کاهش قیمت ها بودیم؛ در مجموع در طول این هفته، بازار سکه و طلا نوسان زیادی را تجربه کرد و افزایش و کاهش های بسیاری داشتیم که علت اصلی آن نوسان در بازار ارز بود که


برچسب ها: اتحادیه طلا و جواهر تهران - کاهش - اتحادیه طلا و جواهر - بازار - اونس جهانی طلا - کاهش قیمت - رییس اتحادیه
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت طلا و انواع سکه

کاهش قیمت طلا و انواع سکه