مطالب مرتبط:
جریمه رانندگی در حالت مستی 400 هزار تومان!/ جدول
مهدی طارمی دوباره جریمه شد؟/ درآمدزایی عجیب AFC از طارمی
این گروه از پزشکان 144 میلیارد تومان جریمه پرداختند
آرسنال جریمه شد!
نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب در خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 13:502024-02-06اقتصادي

جریمه 50 شیرینی فروش در خوزستان به علت کم فروشی


مدیر کل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه کم فروشی در شیرینی فروشی ها به طور جدی پیگیری می شود، گفت: طبق دستورالعمل جدید استاندارد ملی، شیرینی فروشی ها نباید وزن جعبه را در هنگام فروش محاسبه کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه کم فروشی در شیرینی فروشی ها به طور جدی پیگیری می شود، گفت: طبق دستورالعمل جدید استاندارد ملی، شیرینی فروشی ها نباید وزن جعبه را در هنگام فروش محاسبه کنند.

علی داودی امروز، 17 بهمن ماه با بیان اینکه این اقدام نوعی کم فروشی محسوب می شود، اظهار کرد: طی بازرسی های انجام شده 50 شیرینی فروش در استان در هنگام فروش کالا وزن جعبه را محاسبه می کردند که به پرداخت 10 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: بر اساس برآورد انجام شده 6 هزار کیلوگرم شیرینی از سوی این تعداد شیرینی فروش، کم فروشی شده است.

داودی ادامه داد: حذف محاسبه وزن جعبه در فروش شیرینی از سال گذشته از سوی سازمان استاندارد ابلاغ شده و انجام این کار به عنوان تخلف کم فروشی محسوب می شود.

مدیر کل استاندارد خوزستان با بیان اینکه این موضوع به طور جدی در دست پیگیری است، اظهار کرد: اتحادیه شیرینی فروشی های استان نیز این دستورالعمل را که از سال گذشته عملیاتی شده با عنوان خالص فروشی به صاحبان اصناف ابلاغ کرده


برچسب ها: فروش - شیرینی - شیرینی فروشی - فروشی - کم فروشی - استاندارد - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 50 شیرینی فروش در خوزستان به علت کم فروشی

جریمه 50 شیرینی فروش در خوزستان به علت کم فروشی