مطالب مرتبط:
سرمربی سوریه: از بازیکنانم تشکر می کنم؛ ایران خیلی خوب دفاع کرد!
پایگاه های آمریکا 200 بار درهم کوبیده شدند!
تعداد نیروهای نظامی آمریکا در کشورهای مختلف منطقه
واکنش فرمانده کل سپاه به تهدیدات آمریکا
ببینید| انفجار مهیب لوله گاز در اوکلاهامای آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 01:502024-01-31بين الملل

فقط آمریکا دفاع کرد!


نشست شورای امنیت درباره تحولات غزه برگزار شد و اکثر نمایندگان حاضر در آن ضمن محکومیت کشتار رژیم صهیونیستی خواستار توقف اقدامات نظامی این رژیم در غزه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست شورای امنیت که به درخواست الجزایر با هدف الزامی کردن حکم دیوان دادگستری بین المللی پیرامون نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه برگزار شد، به جز نماینده آمریکا، سایر اعضا ضمن محکوم کردن کشتار رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جدی شورای امنیت در متوقف کردن اقدامات نظامی این رژیم در غزه شدند.

آمریکا: شورای امنیت فشار بر حماس را تشدید کند لیندا توماس گرینفیلد نماینده آمریکا در سازمان ملل در این نشست به حکم دیوان دادگستری بین المللی پیرامون نوار غزه پرداخت و گفت: باید درباره تصمیم دیوان عدالت صادق باشیم چرا که دستور آتش بس فوری نداده است.

گرینفیلد در رابطه با ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه نیروهای آنروا مدعی شد تعلیق بودجه آنروا یک اقدام تنبیهی نیست، بلکه زنگ خطری برای ایجاد تغییرات اساسی است.

وی افزود توقف دائمی خصومت ها، اسرا را به نزدیکانشان باز می گرداند و کمک های لازم را به فلسطینی های نیازمند می رساند این نماینده آمریکایی افزود باید به جای آتش بس بدون احراز شرایط آن، برای حل دائمی مناقشه میان رژیم صهیونیستی و فلسطین تلاش کرد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - شورای امنیت - صهیونیستی - رژیم - آمریکا - شورای - امنیت
آخرین اخبار سرویس:

فقط آمریکا دفاع کرد!

فقط آمریکا دفاع کرد!