مطالب مرتبط:
ویدیویی ببینید از کنایه جناب خان به نظر عجیب مطرح شده درمورد یکی از استادیوم های ورزشی جهان که واکنش عجیب پژمان بازغی و کاربران مجازی را به دنبال داشت 
تیپ خاص و فوق العاده محمدرضا گلزار در کنار هوادارش در پیست اسکی/ویدیو!!!
محمدرضا گلزار از خانم بازیگر خواستگاری کرد | زانو زدن جنجالی محمدرضا در کافه +ویدئو
محمدرضا گلزار مالک لوکس ترین شاسی بلند مونتاژی ایران شد
جلسه جذب و پذیرش در مدرسه علمیه تویسرکان برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:052024-01-31فرهنگي

رقابت محمدرضا گلزار، عبدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب


نگاهی به آمار برنامه های اخیر سیما در تلوبیون، نشان می دهد «پانتولیگ» با اختلاف در صدر پربیننده ترین برنامه های سرگرمی محور در حال پخش تلویزیون در این پلتفرم قرار دارد و پس از آن برنامه های «بگو بخند» و «جام آرزوها» قرار می گیرد.

- نگاهی به آمار برنامه های اخیر سیما در تلوبیون، نشان می دهد پانتولیگ با اختلاف در صدر پربیننده ترین برنامه های سرگرمی محور در حال پخش تلویزیون در این پلتفرم قرار دارد و پس از آن برنامه های بگو بخند و جام آرزوها قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آمار تعداد بازدید برنامه های تلویزیونی در تلوبیون، در حالی که بازگشت چهره های شناخته شده به برنامه های تلویزیونی در دستور کار سازندگان برنامه ها قرار گرفته است اما در میان برنامه های در حال پخش این روزها، در مجموع فقط سه برنامه، در هر قسمت به صورت میانگین بیش از 2 هزار بازدید جذب می کنند؛ اتفاقی که نشان از توفیق نیافتن اغلب این برنامه ها در جلب نظر مخاطب عام دارد.

در این گزارش به علت آنکه میزان بازدید برنامه های سیما در تلوبیون پس از گذشت چند روز افزایش پیدا می کند، تنها قسمت هایی از این برنامه ها مورد بررسی قرار گرفته که در روزهای گذشته از بهمن ماه پخش شده است.


برچسب ها: برنامه ها - برنامه - برنامه های تلویزیونی - تلویزیون - پربیننده ترین - قرار - تلویزیونی
آخرین اخبار سرویس:

رقابت محمدرضا گلزار، عبدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب

رقابت محمدرضا گلزار، عبدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب