مطالب مرتبط:
ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران در روزهای آینده
ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران در روزهای آینده
ارایه تسهیلات مسکن ایثارگران در روزهای آینده
وام مسکن ایثارگران در روزهای آینده پرداخت می‎ شود
پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران مجددا کلید خورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 14:202024-02-14اقتصادي

ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران در روزهای آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم اروز، مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به عدم پیش بینی تسهیلات مسکن ایثارگران در قانون بودجه 1402، - مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در روزهای آینده تسهیلات مسکن ایثارگران از سوی بانک ها آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم اروز، مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به عدم پیش بینی تسهیلات مسکن ایثارگران در قانون بودجه 1402، بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق سنوات گذشته پیشنهاد تسهیلات مسکن هر واحد مسکونی را بر اساس نرخ تورم به دولت ارائه کرد.

وی افزود: پس از بررسی و اخذ نظرات دستگاه های متولی در نهایت در تاریخ 14 آبان سال جاری با مساعدت دولت در هیئت محترم وزیران به تصویب رسید، اما بانک مرکزی پس از تعیین سهمیه بانک های عامل پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران را به ارائه تضمین نامه پرداخت مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه منوط کرد.

اروز با اشاره به اینکه پس از پیگیری های مستمر بنیاد، سازمان برنامه و بودجه در تاریخ 21 بهمن نسبت به صدور تضمین


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - تسهیلات مسکن ایثارگران - ایثارگران - تسهیلات مسکن - تسهیلات - مسکن ایثارگران - بنیاد شهید
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران در روزهای آینده

ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران در روزهای آینده