مطالب مرتبط:
حضور در انتخابات، دفاع نرم و مؤثر از انقلاب اسلامی است
هدف از برگزاری این نشست، حضور حداکثری فعالان اقتصادی در انتخابات است
حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
آیت الله کعبی: آمار بالای تایید صلاحیت ها حاکی از حضور همه طیف های سیاسی در انتخابات است
مخالفت با حضور زیاد در انتخابات خیانت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 13:552024-02-16سياسي

حضور حداکثری در انتخابات، دفاع موثر از انقلاب است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات از طرفی در داخل کشور بیانگر انسجام ملی و وحدت داخلی کشور است، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات از طرفی در داخل کشور بیانگر انسجام ملی و وحدت داخلی کشور است، گفت: برد جهانی حضور در انتخابات، دفاع نرم و موثر از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با توصیه همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: بنا به فرموده امام علی علیه السلام، با رعایت تقوا می توان در سختی ها و مشکلات پیروز شد و از امتحان سربلند بیرون آمد.

وی با اشاره به راه های تربیتی از نگاه قرآن کریم افزود: یکی از راه ها این است که فرد خود را با کسانی که عمل و رفتارشان مورد پسند و رضایت خداوند است، همراه کند.

علیدادی سلیمانی درباره تشخیص صداقت یک فرد و گروه عنوان کرد: صدیقین در کنار انبیا، شهدا و صالحین در قرآن مطرح می شوند و باید در همه امور فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مراودات اجتماعی با این افراد باشیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه واقعیت ظهور و بروز هر انسانی در سه حوزه اعتقادات، گفتمان و اعمال است، گفت: خداوند برای ما بیان فرموده که چه کسانی راستگو هستند و جایی


برچسب ها: حضور حداکثری در انتخابات - نماینده ولی فقیه در استان - حضور حداکثری - انتخابات - نماینده ولی فقیه - امام جمعه کرمان - حداکثری
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات، دفاع موثر از انقلاب است

حضور حداکثری در انتخابات، دفاع موثر از انقلاب است