مطالب مرتبط:
پویش جمعه امید در کشور برگزار می شود
پویش انتظار روستا و عشایر از مجلس آینده در استان اردبیل آغاز شد
20 استان کشور آخر هفته برفی و بارانی است
تدوین سند توسعه شهرستانهای استان تهران در سال آینده/ نیاز 19 هزار میلیاردی برای اتمام پروژه ها
هواشناسی: در سه روز آینده، تمام 31 استانِ کشور بارش برف یا باران را خواهند دید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 13:102024-02-15سياسي

اجرای پویش «جمعه امید» از هفته آینده در سراسر استان های کشور


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه «جمعه امید» به عنوان یکی از مصوبات جدی قرارگاه نشاط اجتماعی کشور هفته آینده در سراسر استان ها برگزار می شود، - اجرای پویش جمعه امید از هفته آینده در سراسر استان های کشور ایسنا/لرستان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه جمعه امید به عنوان یکی از مصوبات جدی قرارگاه نشاط اجتماعی کشور هفته آینده در سراسر استان ها برگزار می شود، افزود: در این پویش تخفیفات ویژه از سوی اصناف ارائه خواهد شد.

سیدمجید امامی، 26 بهمن ماه، در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: جمعه امید یکی از ایده های بزرگ و خوب نظام فرهنگی کشور است که برای تقویت ایام خوش و شادی آفرین شعبانیه برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه این برنامه با همراهی اصناف و رسانه ها در قالب برگزاری جشن ها در جمعه قبل از نیمه شعبان برگزار می شود، اظهار کرد: ارائه تخفیف ها و تسهیلات ویژه اصناف در این پویش انجام خواهد شد.

وی با اشاره برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات بانکی یا تخفیفات ویژه در عرصه های مالی و جرائم انجام شده است، افزود: همه تلاشمان را باید بکنیم که امید به آینده به زندگی امروز مردم پیوند بخورد.


برچسب ها: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور - شورای فرهنگ عمومی - دبیر شورای فرهنگ عمومی - شورای فرهنگ عمومی کشور - فرهنگ عمومی - هفته آینده - کشور
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «جمعه امید» از هفته آینده در سراسر استان های کشور

اجرای پویش «جمعه امید» از هفته آینده در سراسر استان های کشور