مطالب مرتبط:
برگزاری دوره های تخصصی خوشنویسی در نمایشگاه دوسالانه قزوین
آغاز اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن در تهران
برگزاری 150 دوره آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقردر شهرکهای صنعتی قزوین
برگزاری دوازدهمین کنفرانس نظریه گراف و ترکیبیات جبری در دانشگاه تفرش
برگزاری مسابقات تنیس روی میز جام سلامت در خراسان شمالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-22اقتصادي

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خرما در شیراز


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز به کار ششمین نمایشگاه و جشنواره تخصصی خرما و صنایع وابسته در شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز چهارشنبه چهارم لغایت شنبه هفتم بهمن ماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدید کنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی دهقان پور در خصوص این خبر بیان کرد: این نمایشگاه در سالن های سرو، بهار و نرگس پرباست و به عرضه محصولات تولیدی، فرآوری شده و صنایع وابسته خرما اختصاص دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ششمین نمایشگاه تخصصی خرمای شیراز در مساحتی بالغ بر سه هزار مترمربع برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بیش از 50 شرکت و موسسه داخلی از 9 استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سالن سرو این نمایشگاه مستقر است، بیان کرد: مسئولین و کارشناسان مدیریت باغبانی، حفظ نباتات و صنایع تبدیلی و غذایی این سازمان آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به علاقه مندان هستند.

دهقان پور سطح زیرکشت نخلستان های استان فارس را 36 هزار و 676 هکتار عنوان کرد و افزود: در سال جاری با تولید 331 هزار و 500 تن خرما رتبه اول کشور را کسب کردیم و از لحاظ سطح زیرکشت نیز حائز رتبه دوم کشور هستیم.


برچسب ها: نمایشگاه - جهاد کشاورزی استان فارس - سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - نمایشگاه تخصصی - جهاد کشاورزی - صنایع وابسته
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خرما در شیراز

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خرما در شیراز