مطالب مرتبط:
پیش بینی هوای کشور امروز 10 بهمن 1402 | بارش در مناطق غربی و سواحل دریای خزر
افزایش 25 درصدی ترانزیت در بنادر شمالی کشور/ لایروبی دریای خزر ادامه دارد
بارش سنین برف در اردبیل + فیلم
کاهش دمای هوا در استان اردبیل با ورود سامانه بارشی
بهره برداری از 129 طرح کشاورزی در استان اردبیل به مناسبت دهه فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 14:452024-01-30سياسي

ضرورت تامین آب اردبیل از دریای خزر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آب اردبیل بایستی از دریای خزر آورده شود که کمترین فاصله تا اردبیل یعنی 50 کیلومتر را دارد.

تمام کشورهای اطراف دریای خزر با دستگاه های آب شیرین کن از خزر استفاده می کنند، - ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آب اردبیل بایستی از دریای خزر آورده شود که کمترین فاصله تا اردبیل یعنی 50 کیلومتر را دارد.

تمام کشورهای اطراف دریای خزر با دستگاه های آب شیرین کن از خزر استفاده می کنند، توجه شود که حجم آب شرب مصرفی بسیار کم است و لذا ضرری برای خزر ندارد.

آیت الله سید حسن عاملی در حضور جمعی از مردم خلخال و در بخشی از بیانات خود اظهار کرد: به خاطر نزول رحمت در محضر حضرت حق قلباً شاکریم و در عین حال دعا می کنیم که خداوند ما را با بی آبی امتحان نکند.

وقتی برف و باران نازل می شود معنای آن این نیست که اسراف کنیم.

از امام معصوم پرسیدند آیا در وضو اسراف وجود دارد؟ فرمود: بله! ولو در کنار یک رودخانه پر آب باشی یعنی حق نداری با آن آب به نحوی وضو بگیری که آب اسراف بشود.

وی ادامه داد: الان دنیا و کشور ما به سمت بحران بی آبی می رود برخی از متخصصان می گویند بعد از چند مدت تعدادی از شهرهای ایران به خاطر بحران آب، دچار مشکلات شدیدی می شوند و مجبور به هجرت هستند چون نه در زمین آن شهرها آ


برچسب ها: اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان - دریای خزر - دستگاه های آب شیرین کن - نماینده ولی فقیه - امام جمعه اردبیل - آیت الله سید حسن عاملی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین آب اردبیل از دریای خزر

ضرورت تامین آب اردبیل از دریای خزر